فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان پسرانه منیریه تهران
کلاس: مریخ 2

ریاضی دوم

مدرس: حسن زاده، هانیه
فعالیت: صفحات 52 و 53 از کتاب ریاضی انجام شد.
تکلیف: کاربرگ زیر را با دقت انجام دهید.

املا دوم

مدرس: حسن زاده، هانیه
فعالیت: املای تقارنی از درس ششم کتاب فارسی با مشارکت دانش‌آموزان انجام و حکایت خوش اخلاقی روانخوانی شد.
تکلیف: املا از درس ششم نوشته شود.

مهارت زندگی

مدرس: اصغری، هدی
فعالیت: مبحث مدیریت ترس آموزش داده شد و با دانش آموزان بحث و گفتگو شد.

ریاضی دوم

مدرس: حسن زاده، هانیه
تکلیف: پاسخ‌های نمونه سوال‌های تیمز خود را با فایل پیوست مقایسه نمایید.

فارسی دوم

مدرس: حسن زاده، هانیه
تکلیف: پاسخ‌های نمونه سوال‌های پرلز خود را با فایل پیوست مقایسه نمایید.
فعالیت: چناچه آگاهی داشته باشید هر ساله آزمون‌های تیمز و پرلز با چند هدف عمده از جمله سنجش پیشرفت ریاضیات و علوم (تیمز) و مطالعه سواد خواندن - پرلز (درک مطلب) توسط انجمن بین المللی ارزشیابی پیشرفت تحصیلی در سطح دنیا برگزار می‌شود. این آزمون‌ها، به نوعی محک ارزیابی نظام‌های آموزشی در کشور‌ها و میزان موفقیت نظام آموزش و عملکرد آن است. بسیاری از دولت‌ها، رتبه کشور خود را به ضعف و قوت برنامه‌های آموزشی خود، تعبیر می‌کنند. آزمون «تیمز» روند آموزش ریاضی و علوم را می‌سنجد و آزمون «پرلز»، پیشرفت سواد خواندن ادبی و معلوماتی دانش‌آموزان را ارزیابی می‌کند. در همین راستا مجموعه علوی هر ساله به برگزاری شبیه‌ساز این دو آزمون می پردازد. در سال تحصیلی جاری نیز این دو آزمون در تاریخ های 18 و 19 آذر برگزار خواهد شد. لذا به جهت آشنایی بیشتر شما عزیزان با نمونه سوال‌های این آزمون‌ها، سوالات آزمون تیمز و پرلز سال گذشته در بخش متن ادبی و متن اطلاعاتی در اختیارتان قرار داده‌می‌شود. حتما سوالات را تا روز پنج‌شنبه 13 آذر با دقت حل کنید.سوالات در قسمت تکالیف بارگذاری شده‌است.

ریاضی دوم

مدرس: حسن زاده، هانیه
فعالیت: درس اول از فصل سوم کتاب کار ریاضی با عنوان *اشکال هندسی و خصوصیات آن* در کلاس با مشارکت دانش‌آموزان انجام شد.
تکلیف: ارمغان شماره 10 انجام شود.

علوم دوم

مدرس: حسن زاده، هانیه
فعالیت: درس پنجم از کتاب کار علوم علوی با عنوان *پیام رمز را پیدا کن 1* با مشارکت دانش‌آموزان در کلاس انجام شد.

فارسی دوم

مدرس: حسن زاده، هانیه
فعالیت: درس ششم از کتاب کار علوی با عنوان *کوشا و نوشا* با مشارکت دانش‌آموزان در کلاس انجام شد.
تکلیف: یک املا از درس کوشا و نوشا نوشته شود.

قرآن دوم

مدرس: حسن زاده، هانیه
فعالیت: سوره مبارکه توحید خوانده و مبحث "ه" در کتاب قرآن تدریس و عبارات قرآنی مربوط به آن با مشارکت دانش‌آموزان همخوانی شد.

متن ادبی دوم

مدرس: حسن زاده، هانیه
فعالیت: گنجینه شماره‌ی 3 با عنوان خانه‌ی صدفی خوانده و به سوالات آن پاسخ داده شد.
تکلیف: حتما نمونه سوالات پرلز بارگذاری شده را تا روز پنج‌شنبه 13 آذر حل کنید.

متن اطلاعاتی دوم

مدرس: حسن زاده، هانیه
تکلیف: حتما نمونه سوالات تیمز بارگذاری شده را تا روز پنج‌شنبه 13 آذر حل کنید.

زیبانویسی

مدرس: حکیمی، فاطمه
فعالیت: صفحه 36 و 37 و 44 و 45 کتاب نوشته شد.
تکلیف: سطر نویسی "صدای پرندگان خوش آواز است." پنج بار نوشته شود.

شطرنج

مدرس: رحمت پیشه، امیر حسین
فعالیت: مباحث کیش و کیش و مات در کلاس آموزش داده شد.

ریاضی دوم

مدرس: حسن زاده، هانیه
فعالیت: مبحث تقارن دوره و صفحات 49 تا 51 از کتاب ریاضی با مشارکت دانش‌آموزان انجام شد.
تکلیف: تکلیف ریاضی نداریم.

املا دوم

مدرس: حسن زاده، هانیه
فعالیت: بازی املا آمیرزا «کلمات بهم ریخته» و جمله سازی از درس پنجم فارسی انجام شد.
تکلیف: تکلیف املا نداریم.

ورزش دوم

مدرس: گل پرور بلوچی، محمدرضا
فعالیت: کلاس ها تحت عنوان آموزش مجازی و در قالب بدنسازی کودکان باهدف افزایش استقامت عضلانی دست و پا و عضلات core(شکم و میانی) انجام شد.

ریاضی دوم

مدرس: حسن زاده، هانیه
فعالیت: کاربرگ تلفیقی «ریاضی، فارسی» و صفحات 47 و 48 از کتاب ریاضی با مشارکت دانش‌آموزان انجام شد.
تکلیف: تکلیف ریاضی نداریم.

فارسی دوم

مدرس: حسن زاده، هانیه
فعالیت: شعر احوال پرسی از دانش‌آموزان پرسیده و حکایت *خوش اخلاقی* روانخوانی شد.
تکلیف: 5 کلمه از درس ششم کتاب فارسی را انتخاب کنید و با آن ها جمله بسازید.

سواد مالی

مدرس: فدوی، شیما
فعالیت: درس 8 (‌دستگاه کارتخوان) و درس 9 (دستگاه خودپرداز) تدریس شد و درباره آشنایی با دستگاه کارتخوان و کاربردهای آن، دستگاه خودپرداز و مدل‌های قدیمی آن و کاربردهای آن گفتگو شد. در راستای این محتوا، ویدئو آموزشی پخش شد. فعالیت کلاسی درس با مشارکت دانش‌آموزان انجام شد.
تکلیف: پسران عزیزم، برای جلسه بعد، فعالیت منزل درس هشتم (صفحه 66 کتاب) و فعالیت منزل درس نهم (صفحه 70) را با دقت و کامل انجام دهید.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: