فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان پسرانه منیریه تهران
کلاس: مریخ 3

ریاضی دوم

مدرس: حسن زاده، هانیه
فعالیت: مباحث جمع و تفریق ده‌تایی، الگویابی، ساخت عدد با کارت و رقم، حل مسئله، ساخت اعداد با روش جدید در کلاس با مشارکت دانش‌آموزان انجام شد.

علوم دوم

مدرس: حسن زاده، هانیه
فعالیت: فیلم سینا و لاکی با موضوع آلودگی هوا در کلاس نمایش داده‌شد. سوالات درس اول و دوم از کتاب علوم در کلاس تمرین و تکرار شد.

فارسی دوم

مدرس: حسن زاده، هانیه
فعالیت: درس دوم کتاب کار فارسی با عنوان (مسجد محله‌ی ما) با مشارکت دانش‌آموزان در کلاس انجام شد.
تکلیف: ارمغان شماره 4 انجام و روز شنبه تحویل داده شود.

املا دوم

مدرس: حسن زاده، هانیه
فعالیت: املای تشخیصی از درس دوم کتاب فارسی با عنوان مسجد محله‌ی ما در کلاس انجام شد.

شطرنج

مدرس: انتظاری، مینا
فعالیت: حرکت وزیر و شاه آموزش داده‌شد.
تکلیف: حرکت همه‌ی مهره ها به جز اسب را تمرین کنید.

ریاضی دوم

مدرس: حسن زاده، هانیه
فعالیت: مباحث الگویابی، ساخت اعداد با کارت و رقم، ساخت اعداد با روش جدید، جمع های دوقلو، جمع و تفریق ده‌تایی در کلاس تمرین و تکرار شد. (پرسش پای‌تخته‌ای‌)

فارسی دوم

مدرس: حسن زاده، هانیه
فعالیت: روانخوانی از درس مسجد محله‌ی ما انجام شد.
تکلیف: به کاربرگ زیر پاسخ مناسب دهید.

نگارش دوم

مدرس: حسن زاده، هانیه
فعالیت: صفحات 20 و 21 از کتاب نگارش با مشارکت دانش‌آموزان در کلاس انجام شد.

هدیه‌های آسمان دوم

مدرس: حسن زاده، هانیه
فعالیت: درس سوم از هدیه های آسمانی با عنوان (خاطره‌ی ماه) با هدف آشنایی با چگونگی دعا کردن در کلاس تدریس و سوالات مربوط به درس با مشارکت دانش‌آموزان پاسخ داده شد.

مهارت اجتماعی

مدرس: کاظمی، نیره
فعالیت: اتیکت مراحل عذر خواهی ( کجا اشتباه کردم ، تو قلب دوستم چه احساسی به وجود آوردم ، چه چیز اشتباهی گفتم ، دفعه بعد چیکار کنم ) مرور شد.

ریاضی دوم

مدرس: حسن زاده، هانیه
فعالیت: صفحات 16 و 17 از کتاب ریاضی با عنوان مرور فصل در کلاس با مشارکت دانش‌آموزان انجام شد.

علوم دوم

مدرس: حسن زاده، هانیه
فعالیت: آزمایش فصل دوم از کتاب علوم با عنوان (چگونگی آلودگی هوا) با همکاری دانش‌آموزان در کلاس انجام شد.

فارسی دوم

مدرس: حسن زاده، هانیه
فعالیت: بیاموز و بگوی درس دوم از کتاب فارسی با شناخت انواع *و* در کلاس تدریس و تمرین شد. دستورزی «با» در کلاس با همکاری دانش‌آموزان انجام شد‌.
تکلیف: 5 جمله‌ی بهم ریخته به دلخواه انتخاب کنید و مرتب شده‌ی آن را بنویسید.

هنر دوم

مدرس: جعفرلو، مریم
فعالیت: نقاشی برای مسابقه «این من هستم» کشیده شد.
تکلیف: لطفا برای جلسه بعد همه دانش اموزان دو عدد کش و کاغذ رنگی برای ساخت منقار همراه داشته باشند.

سواد مالی

مدرس: زمانی، زهرا
فعالیت: در این جلسه انجام فعالیت درس سوم ، آشنایی با خرید مشترک و فواید خرید مشترک را داشتیم.

علوم دوم

مدرس: حسن زاده، هانیه
فعالیت: سؤالات درس دوم از کتاب علوم با عنوان آب سالم و هوای سالم از دانش‌آموزان پرسیده شد.

فارسی دوم

مدرس: حسن زاده، هانیه
فعالیت: روانخوانی از درس مسجد محله‌ی ما توسط دانش‌آموزان انجام شد.
تکلیف: 5 تا کلمه از درس مسجد محله‌ی ما پیدا کنید و با آن جمله بسازید.

املا دوم

مدرس: حسن زاده، هانیه
فعالیت: املای بگرد و پیدا کن از درس مسجد محله‌ی ما با هدف تقویت روانخوانی و حافظه دیداری توسط دانش‌آموزان انجام شد.

زیبانویسی

مدرس: مصطفوی، منیره
فعالیت: حرف ک و اتصالاتش آموزش داده شد‌. کتاب خطا‌شو، صفحات 8 و 9 انجام شد.
تکلیف: سرمشق‌های داده شده، انجام شود.

بازی استراتژیک

مدرس: رضا کاظمی، فاطمه
فعالیت: بادی پرکاشن جهت تقویت هماهنگی گروهی،عمل و عکس العمل انجام شد

هوش و ریاضی

مدرس: حسن زاده، هانیه
فعالیت: فعالیت مربوط به نیم سال اول هفته های 4 و 5 از کتاب هوش و ریاضی در کلاس انجام شد.

ریاضی دوم

مدرس: حسن زاده، هانیه
فعالیت: صفحات 13 تا 15 از کتاب ریاضی با مشارکت دانش‌آموزان انجام شد.

علوم دوم

مدرس: حسن زاده، هانیه
فعالیت: سوالات درس دوم از کتاب علوم فردا از دانش‌آموزان پرسیده می‌شود.

فارسی دوم

مدرس: حسن زاده، هانیه
فعالیت: واژه‌سازی درس دوم کتاب فارسی با عنوان (پیشوند با) تدریس شد. روانخوانی از درس دوم انجام شد.

قرآن دوم

مدرس: حسن زاده، هانیه
فعالیت: مبحث تشدید از کتاب قرآن با داستان تدریس و عبارات قرآنی مربوط به آن با مشارکت دانش‌آموزان خوانده شد. کلیپ مربوط به آن پخش شد.

مهارت زندگی

مدرس: اصغری، هدی
فعالیت: دانش آموزان در مورد درد جسمانی و درد احساسی نقاشی کشیدند و تمرین صفحه 14 و 15 انجام شد.

رایانه

مدرس: کشت کار سهی، یاسمن
فعالیت: آموزش قسمت open در word (باز کردن فایل ذخیره شده) و کاربرد دکمه‌های صفحه کلید انجام شد.
تکلیف: مرور و تمرین انجام شود.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: