1403/09/28
ریاضی دوم
حسن زاده، هانیه
مبحث ساخت اعداد سه رقمی با *سکه/ چرتکه/ دسته های صدتایی- ده تایی- یکی* تدریس و تمرین شد.
از 100 تا 150 به عدد و حروف بنویسید و ده مورد را به دلخواه انتخاب کنید و در جدول ارزش مکانی قرار دهید. ارمغان شماره ی 11 حل شود.
فارسی دوم
حسن زاده، هانیه
کلمات مهم درس کوشا و نوشا مشخص شد. حکایت خوش اخلاقی با هدف شناخت صبر و آرامش در کلاس تدریس و به سوالات درست و نادرست، گوش کن و بگو درس ششم پاسخ داده شد. بیاموز و بگو درس ششم (با هدف شناخت صدای نشانهی *ه* در کلمات) تدریس و تمرین و تکرار شد.
حکایت خوش اخلاقی را بخوانید و خلاصه ای از آن را برای خانوادهی خود توضیح دهید.
1403/09/27
فارسی دوم
حسن زاده، هانیه
واژه سازی درس ششم کتاب فارسی با موضوع *کلمات مشترک* با هدف شناخت و کاربرد آن در کلمات، تدریس و تمرین شد.
تمرین روانخوانی از درس ششم کتاب فارسی انجام شود.
1403/09/26
ریاضی دوم
حسن زاده، هانیه
کاربرد تقارن در اشکال هندسی به صورت دست ورزی توسط دانشآموزان در کلاس انجام شد.
عدد صفر تا پنجاه را به صورت عدد و حروف بنویسید.
فارسی دوم
حسن زاده، هانیه
درس ششم کتاب فارسی با عنوان *کوشا و نوشا* با هدف ارائه مفهوم کوشش و پشتکار تدریس و توسط دانشآموزان روانخوانی شد.
یک املا از درس چوپان درستکار نوشته شود فردا املا گفته می شود.
سواد مالی
زمانی، زهرا
در این جلسه آشنایی با کالا ، خدمت و درک تفاوت آن ها را داشتیم.
نقاشی که در آن کالا و خدمت در کنارهم باشند بکشید مثلاً فروشگاه ( کالا) و آرایشگاه ( خدمت ).
1403/09/25
علوم دوم
حسن زاده، هانیه
درس ششم از کتاب علوم با عنوان پیام رمز را پیدا کن 2 تدریس و با دانشآموزان بحث و گفتگو شد.
درباره «ساعت آفتابی» تحقیق کنید و مطالب مورد نظر را برای ارائه به کلاس بیاورید.
زیبانویسی
مصطفوی، منیره
ادامهی اتصالات حرف ح و ج، آموزش داده شد؛ مثل: بچه، محله، سحر...
از حروف آموزش داده شده، از هرکدام دو خط بنویسید.
1403/09/24
ریاضی دوم
حسن زاده، هانیه
صفحات 44 و 45 از کتاب ریاضی با مشارکت دانشآموزان در کلاس انجام شد. مبحث الگویابی شکلی و عدد تدریس شد. دستورزی ساخت اشکال هندسی با هدف تقویت عضلات دست و شناخت ضلع و گوشه در اشکال هندسی با کاموا و چسب و صفحه نقطه ای در کلاس انجام شد.
تکلیف ریاضی نداریم.
فارسی دوم
حسن زاده، هانیه
آزمون مدادرنگی یک تیمز (سواد علوم و ریاضی) در کلاس برگزار شد. شعر حفظی «احوال پرسی» از دانشآموزان پرسیده شد. شعر آموزشی (ها جمع) با مشارکت دانشآموزان خوانده شد.
یک املا از درس چوپان درستکار بنویسید.
قرآن دوم
حسن زاده، هانیه
مبحث (هو / هی) از کتاب قرآن با داستان تدریس و عبارات قرآنی مربوط به آن با مشارکت دانشآموزان خوانده و کلیپ مربوط به آن پخش شد. صوت سورهی توحید در کلاس پخش و معنی و داستان آن در کلاس گفته شد.
تکلیف قرآن نداریم.
مهارت زندگی
اصغری، هدی
مبحث رفتار دوستانه آموزش داده شد و تمرین صفحه 22 و 23 انجام شد.
رایانه
کشت کار سهی، یاسمن
با ابزار copy_pasteو همچنین نوار Quick accessو اضافه کردن ابزار به آن آشنا شدیم.
مرور و تمرین انجام شود.