فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان پسرانه منیریه تهران
کلاس: مریخ 3

ریاضی دوم

مدرس: حسن زاده، هانیه
فعالیت: درس دوم از کتاب کار ریاضی با عنوان دسته های ده تایی و یکی در کلاس با مشارکت دانش‌آموزان انجام شد.

علوم دوم

مدرس: حسن زاده، هانیه
فعالیت: درس اول از کتاب کار علوم با عنوان زنگ علوم در کلاس انجام شد.
تکلیف: سوالات درس اول علوم در پرتال گذاشته شد.

فارسی دوم

مدرس: حسن زاده، هانیه
فعالیت: آزمون طرح سنجش استعداد گونیا (ریاضی) و بازی سودوکو در کلاس با مشارکت دانش‌آموزان انجام شد

املا دوم

مدرس: حسن زاده، هانیه
فعالیت: بازی املا از درس ستایش در کلاس توسط دانش‌آموزان انجام شد.
تکلیف: یک املا از درس کتابخانه کلاس ما نوشته شود.

شطرنج

مدرس: انتظاری، مینا
فعالیت: مهره‌ی پیاده، نحوه‌ی حرکت آن و چگونگی گرفتن مهره‌های دیگر با پیاده، ممنوعیت‌ها و امکاناتش آموزش داده شد.
تکلیف: تمرین پیاده در صفحه‌ی شطرنج و بازی با پیاده‌ها را انجام دهید.

علوم دوم

مدرس: حسن زاده، هانیه
فعالیت: آزمایش مربوط به حواس پنجگانه (علوم) با داستان (عروسک‌گردانی) در کلاس برای دانش‌آموزان گفته و انجام شد.

فارسی دوم

مدرس: حسن زاده، هانیه
فعالیت: روانخوانی از درس کتابخانه کلاس ما توسط دانش‌آموزان انجام شد. دو فعالیت مربوط به کتاب فارسی (ببین و بگو و درست و غلط) با مشارکت دانش‌آموزان در کلاس انجام شد.

املا دوم

مدرس: حسن زاده، هانیه
فعالیت: املا از درس ستایش گفته شد.

هدیه‌های آسمان دوم

مدرس: حسن زاده، هانیه
فعالیت: سوالات مربوط به درس اول هدیه‌ها با عنوان *نعمت‌های خدا* در کلاس به صورت پرسش و پاسخ، تمرین شد. کلیپ مربوط به شناخت نعمت‌های خدا در کلاس نمایش داده‌شد.

ورزش دوم

مدرس: محمدی، امید
فعالیت: تمرین سرعتی و چابکی انجام شد.

مهارت اجتماعی

مدرس: کاظمی، نیره
فعالیت: این جلسه حریم شخصی 1 آموزش داده شد. (مرز بین کشورها ،خانه‌ها ،مرز بین انسان‌ها ، حریم شخصی وسایل ....)

ریاضی دوم

مدرس: حسن زاده، هانیه
فعالیت: مبحث ساخت اعداد دورقمی به روش جدید (نمونه در دفتر) تدریس و تمرین شد.

فارسی دوم

مدرس: حسن زاده، هانیه
فعالیت: طرح سنجش استعداد گونیا (فارسی) انجام شد. یک کتابخانه‌ی کوچک در کلاس تشکیل و درباره قوانین آن صحبت شد. کتاب‌هایی از آن انتخاب و در کلاس مطالعه شد.
تکلیف: برای فردا املا از (ستایش) گفته می‌شود. کلمات هم معنی و مخالف بارگذاری شد.

املا دوم

مدرس: حسن زاده، هانیه
فعالیت: تمرین درک مطلب با خواندن کتاب داستان توسط دانش‌آموزان در کلاس انجام شد.

هنر دوم

مدرس: جعفرلو، مریم
فعالیت: نقاشی شخصیت کارتونی در کلاس انجام شد
تکلیف: لطفا برای جلسه بعد کاغذ رنگی آبی تیره و روشن و سفید از هر کدام یک عدد همراه داشته باشند.

سواد مالی

مدرس: زمانی، زهرا
فعالیت: با پول‌های رایج ایرانی آشنا شدیم. به شباهت‌ها و تفاوت‌ها هر اسکناس توجه کرده و ارزش هر کدام را متوجه شدیم.

ریاضی دوم

مدرس: حسن زاده، هانیه
فعالیت: تمرین ساخت عدد با کارت در کلاس انجام شد. ساخت عدد با کارت و رقم مجدد در کلاس تدریس شد. لازم دانستم بحث ساخت عدد با کارت و رقم را برای شما عزیزان توضیح دهم. در ساخت عدد با کارت ما تکرار عدد نداریم یعنی یک قانون گذاشته شده که تکرار عدد مثل هم ممنوع است. مثلاً وقتی در سوالی می‌گوید با کارت 6 و 7 عدد دورقمی بسازید؛ ما اجازه نوشتن عدد 66 و 77 را نداریم ؛ فقط می‌توانیم بنویسیم 67و 76. اما در ساخت عدد با رقم ما اجازه تکرار عدد را داریم ؛ مثلاً وقتی می‌گوید با دو رقم 9 و 3 عدد دورقمی بسازید ، ما می‌توانیم 99 و 33 را هم علاوه بر 93و 39 اضافه کنیم. در مجموع در ساخت عدد با کارت، دو عدد و در ساخت عدد با رقم، 4 عدد دو رقمی می‌توانیم بسازیم.
تکلیف: به کاربرگ زیر پاسخ مناسب دهید. (ساخت عدد با رقم)

علوم دوم

مدرس: حسن زاده، هانیه
فعالیت: درس اول کتاب علوم با عنوان زنگ علوم به طور کامل تدریس و شعر و کلیپ مربوط به درس در کلاس گذاشته شد.

فارسی دوم

مدرس: حسن زاده، هانیه
فعالیت: تمرین روانخوانی از درس اول با عنوان (کتابخانه کلاس ما) در کلاس انجام شد. کلمات مهم املایی درس اول مشخص شد.
تکلیف: کلمات درس کتابخانه کلاس ما را بدون نقطه بنویسید.

املا دوم

مدرس: حسن زاده، هانیه
فعالیت: کلمات مهم املایی از درس اول در کلاس نوشته شد.

زیبانویسی

مدرس: مصطفوی، منیره
فعالیت: حرف الف و ب آموزش داده شد.
تکلیف: کتاب خطاط‌شو،صفحات 6 و 7 انجام شود.سرمشق‌های داده شده،انجام شود.

ریاضی دوم

مدرس: حسن زاده، هانیه
فعالیت: صفحات 5 و 6 و 7 از کتاب ریاضی با مشارکت دانش‌آموزان در کلاس انجام شد. مبحث ساخت اعداد با کارت و رقم در کلاس تدریس و تمرین شد.

فارسی دوم

مدرس: حسن زاده، هانیه
فعالیت: روانخوانی از درس اول کتاب فارسی با عنوان (کتابخانه کلاس ما) در کلاس با مشارکت دانش‌آموزان انجام شد.
تکلیف: تمرین روانخوانی از درس اول انجام شود. از درس ستایش یک املا به اولیا گفته شود. برای فردا دو عدد کتاب داستان همراه با اسم دانش‌آموزان به کلاس آورده شود.

قرآن دوم

مدرس: حسن زاده، هانیه
فعالیت: آزمون طرح سنجش استعداد گونیا (علوم) در کلاس با مشارکت دانش‌آموزان انجام شد. جلسه اول و دوم از کتاب قرآن در کلاس تدریس و روانخوانی شد.

مهارت زندگی

مدرس: اصغری، هدی
فعالیت: مبحث کمک کردن به دیگران آموزش داده شد.

رایانه

مدرس: کشت کار سهی، یاسمن
فعالیت: با نحوه ی باز و بستن برنامه ی word آشنا شدیم و ایجاد فایل جدید را آموختیم.
تکلیف: مرور و تمرین انجام شود.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: