1403/07/11
ریاضی دوم
حسن زاده، هانیه
درس دوم از کتاب کار ریاضی با عنوان دسته های ده تایی و یکی در کلاس با مشارکت دانشآموزان انجام شد.
فارسی دوم
حسن زاده، هانیه
آزمون طرح سنجش استعداد گونیا (ریاضی) و بازی سودوکو در کلاس با مشارکت دانشآموزان انجام شد
املا دوم
حسن زاده، هانیه
بازی املا از درس ستایش در کلاس توسط دانشآموزان انجام شد.
یک املا از درس کتابخانه کلاس ما نوشته شود.
شطرنج
انتظاری، مینا
مهرهی پیاده، نحوهی حرکت آن و چگونگی گرفتن مهرههای دیگر با پیاده، ممنوعیتها و امکاناتش آموزش داده شد.
تمرین پیاده در صفحهی شطرنج و بازی با پیادهها را انجام دهید.
1403/07/10
علوم دوم
حسن زاده، هانیه
آزمایش مربوط به حواس پنجگانه (علوم) با داستان (عروسکگردانی) در کلاس برای دانشآموزان گفته و انجام شد.
فارسی دوم
حسن زاده، هانیه
روانخوانی از درس کتابخانه کلاس ما توسط دانشآموزان انجام شد. دو فعالیت مربوط به کتاب فارسی (ببین و بگو و درست و غلط) با مشارکت دانشآموزان در کلاس انجام شد.
املا دوم
حسن زاده، هانیه
املا از درس ستایش گفته شد.
هدیههای آسمان دوم
حسن زاده، هانیه
سوالات مربوط به درس اول هدیهها با عنوان *نعمتهای خدا* در کلاس به صورت پرسش و پاسخ، تمرین شد. کلیپ مربوط به شناخت نعمتهای خدا در کلاس نمایش دادهشد.
ورزش دوم
محمدی، امید
تمرین سرعتی و چابکی انجام شد.
مهارت اجتماعی
کاظمی، نیره
این جلسه حریم شخصی 1 آموزش داده شد. (مرز بین کشورها ،خانهها ،مرز بین انسانها ، حریم شخصی وسایل ....)
1403/07/09
املا دوم
حسن زاده، هانیه
تمرین درک مطلب با خواندن کتاب داستان توسط دانشآموزان در کلاس انجام شد.
هنر دوم
جعفرلو، مریم
نقاشی شخصیت کارتونی در کلاس انجام شد
لطفا برای جلسه بعد کاغذ رنگی آبی تیره و روشن و سفید از هر کدام یک عدد همراه داشته باشند.
سواد مالی
زمانی، زهرا
با پولهای رایج ایرانی آشنا شدیم. به شباهتها و تفاوتها هر اسکناس توجه کرده و ارزش هر کدام را متوجه شدیم.
1403/07/08
ریاضی دوم
حسن زاده، هانیه
تمرین ساخت عدد با کارت در کلاس انجام شد. ساخت عدد با کارت و رقم مجدد در کلاس تدریس شد. لازم دانستم بحث ساخت عدد با کارت و رقم را برای شما عزیزان توضیح دهم. در ساخت عدد با کارت ما تکرار عدد نداریم یعنی یک قانون گذاشته شده که تکرار عدد مثل هم ممنوع است. مثلاً وقتی در سوالی میگوید با کارت 6 و 7 عدد دورقمی بسازید؛ ما اجازه نوشتن عدد 66 و 77 را نداریم ؛ فقط میتوانیم بنویسیم 67و 76. اما در ساخت عدد با رقم ما اجازه تکرار عدد را داریم ؛ مثلاً وقتی میگوید با دو رقم 9 و 3 عدد دورقمی بسازید ، ما میتوانیم 99 و 33 را هم علاوه بر 93و 39 اضافه کنیم. در مجموع در ساخت عدد با کارت، دو عدد و در ساخت عدد با رقم، 4 عدد دو رقمی میتوانیم بسازیم.
به کاربرگ زیر پاسخ مناسب دهید. (ساخت عدد با رقم)
علوم دوم
حسن زاده، هانیه
درس اول کتاب علوم با عنوان زنگ علوم به طور کامل تدریس و شعر و کلیپ مربوط به درس در کلاس گذاشته شد.
فارسی دوم
حسن زاده، هانیه
تمرین روانخوانی از درس اول با عنوان (کتابخانه کلاس ما) در کلاس انجام شد.
کلمات مهم املایی درس اول مشخص شد.
کلمات درس کتابخانه کلاس ما را بدون نقطه بنویسید.
املا دوم
حسن زاده، هانیه
کلمات مهم املایی از درس اول در کلاس نوشته شد.
زیبانویسی
مصطفوی، منیره
حرف الف و ب آموزش داده شد.
کتاب خطاطشو،صفحات 6 و 7 انجام شود.سرمشقهای داده شده،انجام شود.
1403/07/07
فارسی دوم
حسن زاده، هانیه
روانخوانی از درس اول کتاب فارسی با عنوان (کتابخانه کلاس ما) در کلاس با مشارکت دانشآموزان انجام شد.
تمرین روانخوانی از درس اول انجام شود. از درس ستایش یک املا به اولیا گفته شود. برای فردا دو عدد کتاب داستان همراه با اسم دانشآموزان به کلاس آورده شود.
قرآن دوم
حسن زاده، هانیه
آزمون طرح سنجش استعداد گونیا (علوم) در کلاس با مشارکت دانشآموزان انجام شد. جلسه اول و دوم از کتاب قرآن در کلاس تدریس و روانخوانی شد.
مهارت زندگی
اصغری، هدی
مبحث کمک کردن به دیگران آموزش داده شد.
رایانه
کشت کار سهی، یاسمن
با نحوه ی باز و بستن برنامه ی word آشنا شدیم و ایجاد فایل جدید را آموختیم.
مرور و تمرین انجام شود.