فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان پسرانه منیریه تهران
کلاس: Starters 12

زبان انگلیسی

مدرس: کریمی، فاطمه
فعالیت: جشنِ ورود به کتاب جدید، برگزار شد. کتاب Our Discovery Island 1، به دانش آموزان تحویل داده شد. لطفا برای روز شنبه، جلد و حتما نام زبان آموزان روی کتاب و کتاب کار نوشته شود. Spelling لغات shout, skirt, queen, quack, nurse, bird, تمرین شد. صفحه 4 کتاب ODI، مبحثِ معرفی خود با نام و نام خانوادگی و سن (What's your name?/ How old are you?) تدریس شد. با نحوه ی نوشتن اعداد 1 تا 10 (one, two, three, four, five, six, seven ,eight, nine ,ten), در کلاس، آشنا شدیم.
تکلیف: از روی اعداد 1 تا 10 به حروف، یک خط در دفتر نوشته شود.

زبان انگلیسی

مدرس: کریمی، فاطمه
فعالیت: سنجشِ کتابِ Jolly Phonics 7 انجام شد. روخوانی داستان Marvin's garden در کلاس تدریس و تمرین شد.

زبان انگلیسی

مدرس: کریمی، فاطمه
فعالیت: کل کتاب Jolly 7، برای روز دوشنبه مورخ 22 آبان، مطالعه شود. روخوانی داستان بارگذاری شده تمرین شود. (ویس مربوط به تلفظ این داستان، فردا آپلود خواهد شد.)
تکلیف: ویس بارگذاری شده مربوط به تلفظ کلمات Spelling Bee (لغات 31 تا 40)، گوش داده و تمرین شود.

ریاضی به زبان انگلیسی

مدرس: کریمی، فاطمه
فعالیت: شمارش اعداد 1 تا 100 به صورت دسته های ده تایی تدریس و تمرین شد. صفحه 18، مفهوم جمع بستن اعداد با حاصل جمع 100، تدریس و بازی مربوط به آن در کلاس انجام شد. صفحه 18 کتاب، در کلاس تکمیل شد.
تکلیف: ویس بارگذاری شده گوش داده و تمرین شود.

زبان انگلیسی

مدرس: کریمی، فاطمه
فعالیت: صدای ar و blending لغات arm, farm, hard, car, artist, march به صورت فعالیت گروهی تدریس و تمرین شد. شعر مربوط به این صدا با زبان آموزان همخوانی شد. لغات (cube, one, joy, germ, has, winter, pew, few, cow, sir) مسابقه Spelling Bee در کلاس تمرین شد. کتاب Jolly Phonics 7، برای روز دوشنبه به طور کامل مطالعه شود. روخوانی داستان بارگذاری شده در قسمت کاربرگ حتما برای روز دوشنبه تمرین شود.
تکلیف: صفحات 17 و 21 کتاب Jolly Phonics 7 برای روز سه شنبه تکمیل و به مدرسه آورده شود. از روی کلمات داده شده در قسمت فعالیت، 1 خط در دفتر برای روز سه شنبه نوشته شود. ویس بارگذاری شده حتما گوش داده شود. تلفظ لغات Spelling Bee در قسمت science بارگذاری شد.

علوم به زبان انگلیسی

مدرس: کریمی، فاطمه

زبان انگلیسی

مدرس: کریمی، فاطمه
فعالیت: امروز روخوانی و blending کلمات fur, burn, turn, hurt, curl, church, saturn, saturday, suburb, surname با صدای ur، به صورت بازی در کلاس تمرین شد. کلمه جادویی close, و روخوانی جملات با این کلمه، در کلاس تمرین شد.
تکلیف: برای روز شنبه، از روی کلمات نوشته شده در قسمت فعالیت، یک خط در دفتر نوشته شود. ویس بارگذاری شده در منزل گوش داده و نحوه ی نوشتن آن ها تمرین شود. روز شنبه، از کلمات سرمشق داده شده دیکته (سنجش spelling) گفته می شود. صفحه 15 و 19 کتاب Jolly 7 در منزل تکمیل و روز شنبه به همراه دفتر، به مدرسه آورده شود.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: