فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان پسرانه منیریه تهران
کلاس: Starters 12

زبان انگلیسی

مدرس: کریمی، فاطمه
فعالیت: صدای ur و نحوه ی نوشتن آن، تدریس شد. همچنین لغاتی که صدای ur در آن ها تکرار می شود (curly, curtain, nurse, purse, picture, hamburger) نیز تدریس شد. بازی جهت تثبیت لغات تدریس شده، انجام شد.
تکلیف: لطفا Spelling لغات شماره ی 1 تا 15 مسابقه ی Spelling Bee در منزل تمرین شود.

زبان انگلیسی

مدرس: کریمی، فاطمه
فعالیت: صدای ir همراه action و نحوه ی نوشتن آن، تدریس شد. همچنین لغاتی که صدای ir در آن ها تکرار می شود (girl, bird, shirt, T-shirt, birthday, skirt) نیز تدریس شد. روخوانی و blending با فعالیت های متنوع جهت تثبیت صدا، با زبان آموزان تمرین شد. Spelling لغات شماره 6 تا 10 فایل بارگذاری شده، تمرین شد.
تکلیف: لطفا از لغات sir, first, bird, girl, shirt یک خط نوشته و از همین لغات یک دیکته در دفتر زبان، گفته شود. Spelling لغات شماره ی 1 تا 10 فایل بارگذاری شده در منزل تمرین شود. (ویس لغات Spelling Bee بارگذاری شد.)

ریاضی به زبان انگلیسی

مدرس: کریمی، فاطمه
فعالیت: صفحه 14 کتاب Math، مبحث مجموع اعداد با حاصل جمع عدد 10، تدریس و فعالیت های این صفحه در کلاس انجام شد. همچنین صفحه 17، مفهومِ بسته های ده تایی با سوال How many tens?، به دانش آموزان آموزش داده شد.

زبان انگلیسی

مدرس: کریمی، فاطمه
فعالیت: لیست لغات مرحله ی اول مسابقه ی Spelling Bee بارگذاری شد. زبان آموزان عزیز از امروز تا 23 آبان ماه، برای تمرین spell کردنِ صحیح این لغات فرصت دارند و سپس تاریخ برگزاری این مسابقه، به صورت درون کلاسی، خدمت شما اولیا گرامی اعلام خواهد شد. لطفا برای جلسه ی آینده، 6 لغتِ اول این فایل، حتما در منزل تمرین شود. (تلفظ این 6 لغت بارگذاری شد.). مرور صداهای er و ew به صورت فعالیت گروهی انجام شد.

علوم به زبان انگلیسی

مدرس: کریمی، فاطمه
فعالیت: صفحه 15، مفهوم مایعات و معنی مربوط به آن ( A liquid takes the shape of its container)، تدریس و فعالیت مربوط به آن به صورت بازی در کلاس انجام شد. شعر صفحه 16 و کلمات آن (seaweed, fish, deep, swim true)، در کلاس تمرین و تکرار شد.
تکلیف: برای روز شنبه، فعالیت صفحه 16، مفهوم مایعات انجام و کتاب به مدرسه آورده شود. در فعالیت صفحه 16 زبان آموزان باید دور مایعات خط بکشند.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: