فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان پسرانه منیریه تهران
کلاس: Basic 22

ریاضی به زبان انگلیسی

مدرس: زینبی ویشکایی، زهرا
فعالیت: صفحه ی 13 کتاب Math، شمارش اعداد 1 تا 10، تدریس شد.
تکلیف: لطفا شمارش اعداد 1 تا 10، در منزل تمرین شود.

زبان انگلیسی

مدرس: زینبی ویشکایی، زهرا
فعالیت: صدایِ حرف Rr، نحوه ی نوشتن آن به همراه action تدریس شد. شعر صدای جدید نیز با دانش آموزان همخوانی شد. همچنین لغاتی که صدای Rr در آن ها تکرار می شود، از صفحه ی 48 کتاب ALV Phonics و Tricky Word ها که شامل is و a میشوند، به دانش آموزان تدریس شد.
تکلیف: لطفا سرمشق های مربوط به حرف Rr تا شنبه ی هفته ی آینده (روزی 3 خط) تکمیل شود و همچنین هر شب در منزل، 5 لغت از سرمشق های ALV Notebook، به زبان آموزان دیکته گفته شود. ویس بارگذاری شده در پرتال نیز دانلود و روخوانی آن ها در منزل تمرین شود. دانش آموزان عزیز، روز سه شنبه، برای روخوانی لغات مربوط به حرف Rr در صفحه ی 49 کتاب ALV phonics، آمادگی لازم را داشته باشند.

زبان انگلیسی

مدرس: زینبی ویشکایی، زهرا
فعالیت: به دلیل اردو، کلاس زبان برگزار نشد.
تکلیف: لطفا سرمشق های مربوط به حرف Hh، از دفتر سرمشق دار، تا روز سه شنبه به طور کامل انجام شوند‌. لطفا هر شب در منزل، 5 لغت از سرمشق های ALV Notebook، به زبان آموزان دیکته گفته شود.

علوم به زبان انگلیسی

مدرس: زینبی ویشکایی، زهرا
فعالیت: صفحه ی 17 کتاب Science, مفهوم حواس پنجگانه، تدریس شد.
تکلیف: لطفا ویس بارگذاری شده در منزل گوش داده و تمرین شود.

زبان انگلیسی

مدرس: زینبی ویشکایی، زهرا
فعالیت: لغاتی که صدای Ee در آن ها تکرار می شود، از صفحه ی 40 کتاب ALV Phonics مرور شد. روخوانی و blending حرف Ee، صفحه ی 41، با زبان آموزان توسط بازی و فعالیت های متنوع، تمرین شد‌. ارزیابی Spelling تمامی حروف، با بازی color code، از دانش آموزان گرفته شد.
تکلیف: لطفا پنج خط اول سرمشق حرف Hh، از روی دفتر سرمشق دار، تا روز شنبه انجام شود.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: