فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان پسرانه منیریه تهران
کلاس: Basic 22

زبان انگلیسی

مدرس: زینبی ویشکایی، زهرا
فعالیت: صدای حروفِ Cc و Kk همراه action این حروف مرور شد. صدایِ ck و نحوه ی نوشتن آن، تدریس شد. همچنین لغاتی که صدای ck در آن ها تکرار می شود، از صفحه ی 36 کتاب ALV Phonics نیز تدریس شد. روخوانی و blending با زبان آموزان، توسط بازی و فعالیت های متنوع، تمرین شد.
تکلیف: لطفا سرمشق های حرف Kk، از روی دفترِ سرمشق دار، تا روز شنبه تکمیل شود. لطفا روخوانی و blending صفحه ی 37 کتاب ALV Phonics، طبق ویس بارگذاری شده، حتما در منزل تمرین شود.

زبان انگلیسی

مدرس: زینبی ویشکایی، زهرا
فعالیت: صدا و اسمِ حرف Kk همراه action و نحوه ی نوشتن آن، تدریس شد. همچنین لغاتی که صدای Kk در آن ها تکرار می شود، از صفحه ی 34 کتاب ALV Phonics نیز تدریس شد. همخوانی song مربوط به این صدا، انجام شد. روخوانی و blending با زبان آموزان تمرین شد. دفاتر سرمشق دارِ ALV Phonics تحویل دانش آموزان داده شد. لطفا سیمی شده و نام دانش آموز روی آن درج شود.
تکلیف: روخوانی لغات صفحه ی 35 کتاب Phonics، طبق ویس بارگذاری شده، در منزل تمرین شود. 5 خط اولِ حرف Kk از دفتر سرمشق دار، برای روز سه شنبه، کامل شود.

علوم به زبان انگلیسی

مدرس: زینبی ویشکایی، زهرا
فعالیت: شعر Head Shoulder با دانش آموزان همخوانی شد. صفحه 15 کتاب Science، لغات مربوط به Body Parts، در کلاس تدریس و با فعالیت های متنوع تمرین شد.
تکلیف: لطفا لغات صفحه ی بارگذاری شده از کتاب، در منزل به صورت شفاهی تمرین شود.

زبان انگلیسی

مدرس: زینبی ویشکایی، زهرا
فعالیت: روخوانی و Blending با حروف Ss, Aa, Tt, Ii, Pp, Nn در کلاس تمرین شد.
تکلیف: لطفا Spelling لغات sat, pat, nap, it, sit در منزل تمرین شود. (Spelling این لغات بارگذاری شد.)

زبان انگلیسی

مدرس: زینبی ویشکایی، زهرا
فعالیت: صدای حرف Cc همراه action و نحوه ی نوشتن آن، تدریس شد. همچنین لغاتی که صدای Cc در آن ها تکرار می شود، از صفحه ی 32 کتاب ALV Phonics نیز تدریس شد. همخوانی song مربوط به این صدا، انجام شد.
تکلیف: لطفا لغات صفحه ی 32 که ویس آن در پرتال بارگذاری شده است، در منزل تکرار و تمرین شود. لطفا دیکته ی کلمات at, sat, pat, tat در منزل تمرین شود.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: