فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان پسرانه منیریه تهران
کلاس: Basic 22

زبان انگلیسی

مدرس: زینبی ویشکایی، زهرا
فعالیت: صدایِ حرف Jj و نحوه ی نوشتن آن به همراه action تدریس شد. شعر صدای جدید نیز، با دانش آموزان همخوانی شد. لغاتی که صدای حرف Jj در آن ها تکرار می شود، از کتاب ALV Phonics 2، مرور شد.
تکلیف: لطفا دیکته ی لغات the, me, no, have, I, she , has با دانش آموزان تمرین شود. (تلفظ این لغات، بارگذاری شد.)

زبان انگلیسی

مدرس: زینبی ویشکایی، زهرا
فعالیت: روخوانی و blending لغاتی که صدای o-e در آن ها تکرار می شود، به همراه Tricky Word جدید (me)، به دانش آموزان تدریس شد. (تلفظ لغات صفحه 33 کتاب ALV Phonics 2، بارگذاری شد.)
تکلیف: لطفا 5 خط اول سرمشق های مربوط به o-e، در منزل انجام شود.

زبان انگلیسی

مدرس: زینبی ویشکایی، زهرا
فعالیت: روخوانی و دیکته ی لغاتی که صدای ow در آن ها تکرار می شود، در کلاس تکرار و تمرین شد. صدایِ o_e و نحوه ی نوشتن آن به همراه action تدریس شد. شعر صدای جدید نیز، با دانش آموزان همخوانی شد. لغاتی که صدای o_e در آن ها تکرار می شود، از کتاب ALV Phonics 2، مرور شد.
تکلیف: لطفا دیکته ی لغات mole, pole, rope, nole در منزل تمرین شود. (تلفظ این لغات، بارگذاری شد.)

زبان انگلیسی

مدرس: زینبی ویشکایی، زهرا
فعالیت: روخوانی لغاتی که صدای ow در آن ها تکرار می شود و همچنین Tricky Word جدید آن (no)، به دانش آموزان تدریس شد.
تکلیف: لطفا 5 خط دوم سرمشق های مربوط به صدای ow در منزل نوشته و یک ارزیابی spelling (دیکته) از ویس بارگذاری شده، به دانش آموزان گفته شود.

زبان انگلیسی

مدرس: زینبی ویشکایی، زهرا
فعالیت: صدایِ ow و نحوه ی نوشتن آن به همراه action تدریس شد. شعر صدای جدید نیز، با دانش آموزان همخوانی شد. لغاتی که صدای ow در آن ها تکرار می شود، از صفحه یِ 30 کتاب ALV Phonics 2، تمرین و تکرار شد.
تکلیف: لطفا 5 خط اول سرمشق های مربوط به صدای ow در منزل انجام شود. لطفا دیکته ی لغات boat, goat, elbow, rainbow, mow در منزل تمرین شود‌. (تلفظ این لغات، بارگذاری شد.)
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: