فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان پسرانه منیریه تهران
کلاس: Basic 22

علوم به زبان انگلیسی

مدرس: زینبی ویشکایی، زهرا
فعالیت: صفحه ی 26 کتاب Science، مبحث مراحل رشد گیاه، تدریس شد.
تکلیف: اپیزودِ چهارم کارتون Super Why از طریق لینکِ بارگذاری شده، دانلود و تماشا شود. https://www.aparat.com/v/PBJAZ

زبان انگلیسی

مدرس: زینبی ویشکایی، زهرا
فعالیت: صدایِ حرف Bb، نحوه ی نوشتن آن به همراه action تدریس و شعر صدای جدید نیز با دانش آموزان، همخوانی شد. همچنین لغاتی که صدای Bb در آن ها تکرار می شود، از صفحه ی 80 کتاب ALV phonics، به دانش آموزان تدریس شد.
تکلیف: لطفا سرمشق های مربوط به حرف Uu و همچنین 5 خط اول حرف Ff از روی دفتر سرمشق دار، تا روز شنبه نوشته شود. اپیزودِ سوم کارتون Super Why از طریق لینکِ بارگذاری شده، دانلود و تماشا شود. https://www.aparat.com/v/Ps3Q5

زبان انگلیسی

مدرس: زینبی ویشکایی، زهرا
فعالیت: روخوانی و blending با لغاتِ مربوط به حروف Ff و Uu، تمرین شد.
تکلیف: لطفا روخوانی لغاتِ صفحات 73 و 77 کتاب ALV Phonics در منزل تمرین شود.

زبان انگلیسی

مدرس: زینبی ویشکایی، زهرا
فعالیت: صدایِ حرف Ff، نحوه ی نوشتن آن به همراه action تدریس و شعر صدای جدید نیز با دانش آموزان، همخوانی شد. همچنین لغاتی که صدای Uu در آن ها تکرار می شود، از صفحه ی 76 کتاب ALV phonics و Tricky word جدید که شامل کلمه ی are می شود، به دانش آموزان تدریس شد.
تکلیف: لطفا از لغات fin, fit, fat, fick یک دیکته، به زبان آموزان گفته شود. (ویسِ این لغات، بارگذاری شد.) اپیزود دومِ کارتون Super Why از طریق لینک https://www.aparat.com/v/KtLxU دانلود و تماشا شود. (لینک باید کپی و داخل مرورگر، الصاق شود.)

زبان انگلیسی

مدرس: زینبی ویشکایی، زهرا
فعالیت: صدایِ حرف Uu، نحوه ی نوشتن آن به همراه action تدریس و شعر صدای جدید نیز با دانش آموزان، همخوانی شد. همچنین لغاتی که صدای Uu در آن ها تکرار می شود، از صفحه ی 73 کتاب ALV phonics و Tricky word جدید که شامل I می شود، به دانش آموزان تدریس شد.
تکلیف: لطفا سرمشق های مربوط به حرف Ll و همچنین 5 خط اول حرف Uu از روی دفتر سرمشق دار، تا روز چهارشنبه، نوشته شود. pdf سوره ی کوثر، جهت تمرین، بارگذاری شد.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: