فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان پسرانه منیریه تهران
کلاس: Basic 22

زبان انگلیسی

مدرس: زینبی ویشکایی، زهرا
فعالیت: سوره ناس به زبان انگلیسی، با زبان آموزان تمرین شد. صدایِ ie و نحوه ی نوشتن آن به همراه action تدریس شد. لغاتی که صدای ie در آن ها تکرار می شود، از صفحه یِ 40 کتاب ALV Phonics 2، تمرین و تکرار شد. فعالیت گروهی مربوط به صدای تدریس شده، با هدف تثبیت این صدا در ذهن دانش آموزان انجام شد. روخوانی و blending لغات صفحه ی 41 کتاب ALV Phonics 2 به صورتِ بازی تمرین و Tricky Word جدید (to)، به دانش آموزان تدریس شد. (تلفظ لغاتِ این صفحه، بارگذاری شد.) جملات و لغات تدریس شده، با انجامِ بازی های متنوع، مرور شد.
تکلیف: لطفا سرمشق های مربوط به حرف Jj، به طور کامل نوشته شود.

زبان انگلیسی

مدرس: زینبی ویشکایی، زهرا
فعالیت: به دلیل اردو، کلاس زبان برگزار نشد.

زبان انگلیسی

مدرس: زینبی ویشکایی، زهرا
فعالیت: روخوانی و blending لغاتی که صدای حرف Jj در آن ها تکرار می شود به همراه تمامِ Tricky Word ها، در قالب بازی با زبان آموزان تمرین و مرور شد.
تکلیف: لطفا سرمشق های مربوط به حرف Jj، تا روز چهارشنبه، به طور کامل انجام شود.

زبان انگلیسی

مدرس: زینبی ویشکایی، زهرا
فعالیت: روخوانی لغاتی که صدای حرف Jj در آن ها تکرار می شود، به همراه Tricky Word جدید (so)، به دانش آموزان تدریس شد. روخوانی و دیکته ی تمامی Tricky Word ها، در کلاس تمرین شد.
تکلیف: لطفا یک ارزیابی spelling (دیکته) از لغاتِ ویس بارگذاری شده (I/she/he/has/his/are/you/we/so/no/is/the/come/some/me/go) از زبان آموزان در منزل گرفته شود.

زبان انگلیسی

مدرس: زینبی ویشکایی، زهرا
فعالیت: صدایِ حرف Jj و نحوه ی نوشتن آن به همراه action تدریس شد. شعر صدای جدید نیز، با دانش آموزان همخوانی شد. لغاتی که صدای حرف Jj در آن ها تکرار می شود، از کتاب ALV Phonics 2، مرور شد.
تکلیف: لطفا دیکته ی لغات the, me, no, have, I, she , has با دانش آموزان تمرین شود. (تلفظ این لغات، بارگذاری شد.)
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: