فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان پسرانه میدان امامت تهران
کلاس: Starters 1

زبان انگلیسی

مدرس: صفری، الناز
فعالیت: در کلاس زبان ما مبحث گرامر تدریس شد.
تکلیف: پسر گلم صفحه 49 کتابکار را حل کند و برای امتحان فردا از درس 3 و 4 آماده شود.
فعالیت: با سلام و احترام اولیاء گرامی ویدیوهای فصل اول کارتون LEGO با پخش 20 قسمت به پایان رسیده است. پسرم به صورت مستمر این قسمت ها را دوباره مشاهده نماید. یادگیری زبان به شکل اصولی، نیازمند صبر و استمرار است. با انتظارات واقع‌گرایانه، اصولی و صبورانه، لذت یادگیری زبان را به زبان آموزان نازنینمان هدیه دهیم. با تشکر از همراهی شما اولیاء گرامی. دپارتمان زبان انگلیسی دبستان دوره ی دوم علوی.

زبان انگلیسی

مدرس: صفری، الناز
فعالیت: کلاس امروز ما به دلیل اردو تشکیل نشد.

علوم به زبان انگلیسی

مدرس: صفری، الناز
فعالیت: در کلاس زبان ما آیت الکرسی تمرین شد.

زبان انگلیسی

مدرس: صفری، الناز
فعالیت: در کلاس زبان ما مبحث pets تدریس شد.
تکلیف: پسر گلم صفحه 48 کتابکار را حل کند. سه شنبه از درس 3 و 4 ارزیابی کتبی خواهیم داشت.
فعالیت: با سلام و احترام اولیاء گرامی برای استمرار ارتباط دانش آموزان عزیزمان با زبان انگلیسی، کارتون انگلیسی LEGO با هدف ارتقاء درک زبانی، مهارت شنیداری Listening، آشنایی با تلفظ‌های صحیح و افزایش دایره‌ی واژگان زبان آموز عزیزمان به شکل غیرمستقیم و لذت بخش است. توجه بفرمایید این موارد در دراز مدت و مشروط به پخش بدون وقفه‌ی فیلم‌ها صورت می‌پذیرد. لطفا با رعایت نکات زیر، در اوقات فراغت زبان آموز عزیزمان ، کارتون را برای او پخش کنید. به هیچ عنوان از زبان آموزمان نخواهید ترجمه کند. و از پرسیدن سوال از زبان آموزمان پرهیز کنید. برای بازدهی بیشتر، پخش فیلم‌ها باید منظم و مستمر باشد. در صورت بروز وقفه‌ی طولانی، اهداف زبانی کمرنگ می‌شوند. و در نهایت، یادگیری زبان به شکل اصولی، نیازمند صبر و استمرار است. با انتظارات واقع‌گرایانه، اصولی و صبورانه، لذت یادگیری زبان را به زبان آموزان نازنینمان هدیه دهیم. لینک دانلود قسمت بیستم برای شما عزیزان ارسال می گردد: https://aparat.com/v/TL36Y با تشکر از همراهی شما اولیاء گرامی دپارتمان زبان انگلیسی دبستان دوره ی دوم علوی.

زبان انگلیسی

مدرس: صفری، الناز
فعالیت: در کلاس زبان ما نکات گرامری و لغتی درس 4 مرور شد.
تکلیف: پسر گلم با استفاده از ضمیر های متفاوت و لغات درس چهار ، 40 عدد جمله در دفتر خود بنویسد. مثال: I can nod my head./ .We can touch our nose/ .They can wave their arms/ همچنین صفحه 48 کتابکار انجام شود.

زبان انگلیسی

مدرس: صفری، الناز
فعالیت: در کلاس زبان ما مبحث progress check تدریس شد.
تکلیف: پسر گلم صفحه 47 کتابکار را حل کند.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: