فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان پسرانه میدان امامت تهران
کلاس: Starters 1

زبان انگلیسی

مدرس: صفری، الناز
فعالیت: در کلاس زبان ما آهنگ های فستیوال اجرا شد.
تکلیف: والدین گرامی دیکته گرفته و امضا کنند.
فعالیت: با سلام و احترام اولیاء گرامی برای استمرار ارتباط دانش آموزان عزیزمان با زبان انگلیسی، کارتون انگلیسی LEGO با هدف ارتقاء درک زبانی، مهارت شنیداری Listening، آشنایی با تلفظ‌های صحیح و افزایش دایره‌ی واژگان زبان آموز عزیزمان به شکل غیرمستقیم و لذت بخش است. توجه بفرمایید این موارد در دراز مدت و مشروط به پخش بدون وقفه‌ی فیلم‌ها صورت می‌پذیرد. لطفا با رعایت نکات زیر، در اوقات فراغت زبان آموز عزیزمان ، کارتون را برای او پخش کنید. به هیچ عنوان از زبان آموزمان نخواهید ترجمه کند. و از پرسیدن سوال از زبان آموزمان پرهیز کنید. برای بازدهی بیشتر، پخش فیلم‌ها باید منظم و مستمر باشد. در صورت بروز وقفه‌ی طولانی، اهداف زبانی کمرنگ می‌شوند. و در نهایت، یادگیری زبان به شکل اصولی، نیازمند صبر و استمرار است. با انتظارات واقع‌گرایانه، اصولی و صبورانه، لذت یادگیری زبان را به زبان آموزان نازنینمان هدیه دهیم. لینک دانلود قسمت شانزدهم برای شما عزیزان ارسال می گردد: https://aparat.com/v/UPvhE با تشکر از همراهی شما اولیاء گرامی دپارتمان زبان انگلیسی دبستان دوره ی دوم علوی.

زبان انگلیسی

مدرس: صفری، الناز
فعالیت: در کلاس زبان ما آهنگ های festival همخوانی شد.
تکلیف: والدین گرامی از درس 4 دیکته گرفته و امضا کنند. پسران گلم صفحات انجام نشده کتابکار را حل کنند.
فعالیت: با سلام و احترام اولیاء گرامی برای استمرار ارتباط دانش آموزان عزیزمان با زبان انگلیسی، کارتون انگلیسی LEGO با هدف ارتقاء درک زبانی، مهارت شنیداری Listening، آشنایی با تلفظ‌های صحیح و افزایش دایره‌ی واژگان زبان آموز عزیزمان به شکل غیرمستقیم و لذت بخش است. توجه بفرمایید این موارد در دراز مدت و مشروط به پخش بدون وقفه‌ی فیلم‌ها صورت می‌پذیرد. لطفا با رعایت نکات زیر، در اوقات فراغت زبان آموز عزیزمان ، کارتون را برای او پخش کنید. به هیچ عنوان از زبان آموزمان نخواهید ترجمه کند. و از پرسیدن سوال از زبان آموزمان پرهیز کنید. برای بازدهی بیشتر، پخش فیلم‌ها باید منظم و مستمر باشد. در صورت بروز وقفه‌ی طولانی، اهداف زبانی کمرنگ می‌شوند. و در نهایت، یادگیری زبان به شکل اصولی، نیازمند صبر و استمرار است. با انتظارات واقع‌گرایانه، اصولی و صبورانه، لذت یادگیری زبان را به زبان آموزان نازنینمان هدیه دهیم. لینک دانلود قسمت پانزدهم برای شما عزیزان ارسال می گردد: https://aparat.com/v/Kx6sf با تشکر از همراهی شما اولیاء گرامی دپارتمان زبان انگلیسی دبستان دوره ی دوم علوی.

زبان انگلیسی

مدرس: صفری، الناز
فعالیت: در کلاس زبان ما مبحث CLIL تدریس شد.
تکلیف: پسر گلم از تمامی لغات و جملات درس 4 دیکته خواهد داشت. صفحه 45 کتابکار حل شود. صفحات قبلی انجام نشده کتابکار حل شود.

علوم به زبان انگلیسی

مدرس: صفری، الناز
فعالیت: در کلاس زبان ما تکرار و روخوانی آیت الکرسی انجام شد.
تکلیف: شنبه ارزیابی نهایی برای آیت الکرسی انجام خواهد شد.

زبان انگلیسی

مدرس: صفری، الناز
فعالیت: در کلاس زبان ما آیت الکرسی تدریس شد.
تکلیف: فردا از تمامی لغات و جملات درس 4 دیکته خواهیم داشت.
فعالیت: با سلام و احترام اولیاء گرامی برای استمرار ارتباط دانش آموزان عزیزمان با زبان انگلیسی، کارتون انگلیسی LEGO با هدف ارتقاء درک زبانی، مهارت شنیداری Listening، آشنایی با تلفظ‌های صحیح و افزایش دایره‌ی واژگان زبان آموز عزیزمان به شکل غیرمستقیم و لذت بخش است. توجه بفرمایید این موارد در دراز مدت و مشروط به پخش بدون وقفه‌ی فیلم‌ها صورت می‌پذیرد. لطفا با رعایت نکات زیر، در اوقات فراغت زبان آموز عزیزمان ، کارتون را برای او پخش کنید. به هیچ عنوان از زبان آموزمان نخواهید ترجمه کند. و از پرسیدن سوال از زبان آموزمان پرهیز کنید. برای بازدهی بیشتر، پخش فیلم‌ها باید منظم و مستمر باشد. در صورت بروز وقفه‌ی طولانی، اهداف زبانی کمرنگ می‌شوند. و در نهایت، یادگیری زبان به شکل اصولی، نیازمند صبر و استمرار است. با انتظارات واقع‌گرایانه، اصولی و صبورانه، لذت یادگیری زبان را به زبان آموزان نازنینمان هدیه دهیم. لینک دانلود قسمت چهاردهم برای شما عزیزان ارسال می گردد: https://aparat.com/v/837VW با تشکر از همراهی شما اولیاء گرامی دپارتمان زبان انگلیسی دبستان دوره ی دوم علوی.

زبان انگلیسی

مدرس: صفری، الناز
فعالیت: در کلاس زبان ما مبحث phonics تدریس شد.
تکلیف: پسر گلم از متن پایین صفحه 40 یک مرتبه بنویسد و صفحه 44 کتابکار را حل کند.

ریاضی به زبان انگلیسی

مدرس: صفری، الناز
فعالیت: در کلاس زبان ما آیت الکرسی و آهنگ show must go on تمرین شد.
تکلیف: پسر گلم برای حفظ کردن آهنگ show must go on و آیت الکرسی به صورت کامل تا شنبه فرصت دارد.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: