فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان پسرانه میدان امامت تهران
کلاس: Movers 15

زبان انگلیسی

مدرس: شکری، سحر
فعالیت: با سلام و احترام تدریس صفحه 56 کتاب _تمرین آهنگ فستیوال
تکلیف: لطفا صفحه 52کتاب کار حل شود.

علوم به زبان انگلیسی

مدرس: شکری، سحر
فعالیت: با سلام و احترام _انواع آهنربا _مثال و بازی
تکلیف: تکلیف ندارند

زبان انگلیسی

مدرس: شکری، سحر
فعالیت: با سلام و احترام _صفحه 55 کتاب با موضوع grammar تدریس شد.
تکلیف: کتاب کار صفحه 51 انجام شود

ریاضی به زبان انگلیسی

مدرس: شکری، سحر
فعالیت: با عرض سلام و احترام. سنجش کتبی درس math برگزار شد.
تکلیف: تکلیف ندارند
فعالیت: با عرض سلام و احترام. یاد آوری میگردد، روز شنبه مورخ 29 دی ماه، مرحله دوم Spelling Bee برگزار میشود. همچنین سنجش کتبی Math نیز برگزار خواهد شد. مرور و تمرین فراموش نشود. با آرزوی آخر هفته ای خوش :)

زبان انگلیسی

مدرس: شکری، سحر
فعالیت: با سلام و احترام _برگزاری سنجش کتبی Science. - شنبه سنجش کتبی Math برگزار خواهد شد. - یادآوری میگردد مرحله دوم Spelling Bee در روز شنبه مورخ 29 دی ماه برگزار میگردد. لیست لغات مجدد بارگزاری شده است.
تکلیف: تکلیف ندارند
فعالیت: با عرض سلام و احترام. در صورت برگزاری کلاسها به صورت حضوری در روز چهارشنبه 26 دی ماه ، سنجش کتبی science برگزار خواهد شد. تمرین و تکرار فراموش نشود. با تشکر

زبان انگلیسی

مدرس: شکری، سحر
فعالیت: با سلام و احترام. در صورت برگزاری کلاسها به صورت حضوری در روز چهارشنبه 26 دی ماه ، سنجش کتبی science برگزار خواهد شد. _برگزاری سنجش کتبی
تکلیف: تکلیف ندارند.

ریاضی به زبان انگلیسی

مدرس: شکری، سحر
فعالیت: با سلام و احترام _صفحه 31 کتاب
تکلیف: لطفا منتخبی از سوالات صفحات 8 ،19 21 ، 22 کتاب در دفتر یادداشت کرده و حل بفرمایید.

زبان انگلیسی

مدرس: شکری، سحر
فعالیت: با سلام و احترام _تدریس گرامر جدید To be +going to _ارائه مثال در قالب تدریس _تمرین اسپلینگ بی _پرسش و پاسخ لغات کتاب
تکلیف: لطفا 5 جمله با ساختار گرامری این جلسه نوشته و آنهارا سوالی و منفی نمایید *لطفا تکالیف خود را در پرتال بارگزاری کنید*

علوم به زبان انگلیسی

مدرس: شکری، سحر
فعالیت: با سلام و احترام _تدریس فصل جدید _اشکال مختلف آهنربا در بازار _خصوصیات آهنربا و وسایلی که آنها را جذب می کند
تکلیف: تکلیف ندارند
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: