فعالیت و تکلیف

شعبه: متوسطه اول دخترانه آریاشهر تهران
کلاس: زنبق: سطح Pre - Intermediate

زبان انگلیسی همگانی هشتم

مدرس: صادقی، زهرا
تکلیف: امتحان پایان ترم پایگاه تابستان تاریخ:24/5/1401 ساعت:9:00 الی 10:00 محتوا:همه آنچه سر کلاس با هم کار کردیم مثل گرامر حال ساده و استمراری، گذشته ساده - have to- should- countable noun uncountable nouns/how much/how many/some/any/ a few/ a little comparative and superlatives- Past simple/going to/ will کلمات قسمت اعداد/توصیف شخصیت/احساسات/ مناسبت های مدرسه/فعالیت ها/ زیورالات توجه:شرکت نکردن در امتحان به منزله نمره صفر می باشد.

زبان انگلیسی همگانی هشتم

مدرس: صادقی، زهرا
تکلیف: امتحان پایان ترم پایگاه تابستان تاریخ:24/5/1401 ساعت:9:00 الی 10:00 محتوا:همه آنچه سر کلاس با هم کار کردیم مثل گرامر حال ساده و استمراری، گذشته ساده - have to- should- countable noun uncountable nouns/how much/how many/some/any/ a few/ a little comparative and superlatives- Past simple/going to/ will کلمات قسمت اعداد/توصیف شخصیت/احساسات/ مناسبت های مدرسه/فعالیت ها/ زیورالات توجه:شرکت نکردن در امتحان به منزله نمره صفر می باشد

زبان انگلیسی همگانی هشتم

مدرس: صادقی، زهرا
فعالیت: امتحان پایان ترم پایگاه تابستان تاریخ:24/5/1401 ساعت:9:00 الی 10:00 محتوا:همه آنچه سر کلاس با هم کار کردیم مثل گرامر حال ساده و استمراری، گذشته ساده - have to- should- countable noun uncountable nouns/how much/how many/some/any/ a few/ a little comparative and superlatives- Past simple/going to/ will کلمات قسمت اعداد/توصیف شخصیت/احساسات/ مناسبت های مدرسه/فعالیت ها/ زیورالات توجه:شرکت نکردن در امتحان به منزله نمره صفر می باشد

زبان انگلیسی همگانی هشتم

مدرس: صادقی، زهرا
تکلیف: امتحان پایان ترم پایگاه تابستان تاریخ:24/5/1401 ساعت:9:00 الی 10:00 محتوا:همه آنچه سر کلاس با هم کار کردیم مثل گرامر حال ساده و استمراری، گذشته ساده - have to- should- countable noun uncountable nouns/how much/how many/some/any/ a few/ a little comparative and superlatives- Past simple/going to/ will کلمات قسمت اعداد/توصیف شخصیت/احساسات/ مناسبت های مدرسه/فعالیت ها/ زیورالات توجه:شرکت نکردن در امتحان به منزله نمره صفر می باشد
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: