فعالیت و تکلیف

شعبه: متوسطه اول دخترانه آریاشهر تهران
کلاس: میخک

عربی هفتم

مدرس: خیراتی، فاطمه
فعالیت: حل تمارین درس 7 کامل شد. تدریس قواعد درس 8 انجام شد.
تکلیف: ارسال تمارین درس 8 از صفحه 103 تا 108 کتاب درسی و پرسش از ابتدای درس 5 تا پایان درس 8 انجام میشود.

مطالعات اجتماعی هفتم

مدرس: محمدی خسروشاهی، پریسا
فعالیت: تدریس درس 18 توسط دانش اموز و دبیر انجام شد و بار گزاری 2 فیلم در کلاس گذاشته شد.
تکلیف: پرسش از درس 18 و حل کتابکار درس 18 انجام شود و سوالات را بنویسید.

حساب هفتم

مدرس: میرداماد، شهرزاد سادات
فعالیت: ازمون کلاسی گرفته و رفع اشکال شد.
تکلیف: ندارید.

هندسه‌ی هفتم

مدرس: دروگر، الهام
فعالیت: تدریس بردارهای قرینه و مساوی و امتحان کلاسی گرفته شد.
تکلیف: تمرین صفحه 100کتاب درسی انجام شود.

زیست‌شناسی و زمین هفتم

مدرس: فرخ‌پور، ماندانا
فعالیت: تدریس فصل 14 مبحث گردش مواد انجام شد.
تکلیف: حل کتابکار فصل 14 تا جایی که تدریس شده انجام شود و پرسش از اول فصل 14 تا رگ های خونی انجام میشود.

قرآن هفتم

مدرس: مهدوی، فاطمه
فعالیت: حل صفحه 84 و تدریس درس 9 انجام شد.
تکلیف: حل صفحه 87 و پرسش از درس 9 انجام میشود.

پژوهش هفتم

مدرس: فرح‌بخش، مریم
فعالیت: تدریس ساخت مدل سازی و پروژه انجام شد.
تکلیف: ندارید.

ورزش هفتم

مدرس: صیاد، نیلوفر
فعالیت: ارایه ورزشی دانش اموزان در کلاس انجام شد.
تکلیف: ندارید.

حساب هفتم

مدرس: میرداماد، شهرزاد سادات
فعالیت: حل تمرین مبحث توان و رفع اشکال انجام شد.
تکلیف: ازمون کتبی از مبحث توان و فصل 5 دارید.

فیزیک هفتم

مدرس: زلفی، هانیه
فعالیت: تدرس مبحث همرفت و پرسش کلاسی انجام شد.
تکلیف: تمامی سوالات فصل 10 کتابکار تا سرهمرفت حل شود.

شیمی هفتم

مدرس: زلفی، هانیه
فعالیت: تدریس مبحث رسانا و نارسانا و پرسش کلاسی انجام شد.
تکلیف: پرسش کلاسی انجام میشود.

کامپیوتر هفتم

مدرس: براتی، الناز
فعالیت: ادامه مبحث سواد رسانه و بحث و بررسی انجام شد.
تکلیف: ندارید.

حساب هفتم

مدرس: میرداماد، شهرزاد سادات
فعالیت: حل نمونه سوال و رفع اشکال انجام شد.
تکلیف: حل کتابکار فصل 5 و ازمون از فصل 5 و 3 انجام میشود.

هندسه‌ی هفتم

مدرس: دروگر، الهام
فعالیت: حل کتابکار صفحات 159 و 160 توسط دانش اموزان و رفع اشکال انجام شد.
تکلیف: امتحان کلاسی از مبحث مساحت جانبی تا انتهای فصل 6 دارید.

آزمایشگاه علوم هفتم

مدرس: کرمی، زهرا
فعالیت: انجام ازمایش رسانایی و نارسانایی محلول ها توسط گروه 3 انجام شد.
تکلیف: انجام ازمایش توسط گروه 5 انجام میشود.

فارسی هفتم

مدرس: نوری، پریسا
فعالیت: تدریس درس 11 و نگات صفحه 103 و 94 شعر خوانی کامل تدریس شد.
تکلیف: پرسش از شعرخوانی و درس 11 و نوشتن معنی لغت درس11 و معنی شعر براساس فایل و حل خودارزیابی و نوشتن درس 11 و حل سوالات درس 11 از کتاب کار انجام شود.

نگارش هفتم

مدرس: نوری، پریسا
فعالیت: کنفرانس درس 6 انجام شد.
تکلیف: ندارید.

پیام‌های آسمان هفتم

مدرس: مهدوی، فاطمه
فعالیت: تدریس درس 12 انجام شد.
تکلیف: سوالات درس 12 در کتاب نوشته شود.

کامپیوتر هفتم

مدرس: براتی، الناز
فعالیت: ادامه مبحث سواد رسانه و روخوانی از کتاب انجام شد.
تکلیف: ندارید.

طراحی لباس

مدرس: اندرزگو، سمانه
فعالیت: رفع اشکال مانکن ها و مبحث طراحی لباس صحبت شد.
تکلیف: دانش اموزانی که کار نداشته اند 10 مانکن و دانش اموزانی که از قبل ارسال کرده اند 5 مانکن و یک مانکن با پوشش لباس کشیده شود.

تست و مباحثه

مدرس: سیاح پور، مهسا
فعالیت: حل تست 10سوال در کلاس با بچه ها انجام شد.
تکلیف: ندارید.

مطالعات اجتماعی هفتم

مدرس: محمدی خسروشاهی، پریسا
فعالیت: ازمون کتبی مطالعات از درس 13 تا 16 گرفته شد.
تکلیف: ندارید.

مهارت زندگی و فلسفه‌ی هفتم

مدرس: جاه طلب، مهشید
فعالیت: مبحث ویژگی های شناخت دوران نوجوانی تدریس شد.
تکلیف: ندارید.

فیزیک هفتم

مدرس: زلفی، هانیه
فعالیت: پرسش کلاسی و حل نمونه سوال از کتاب کار علوی انجام شد.
تکلیف: حل کتاب کار فصل 10 حل شود.

سواد مالی

مدرس: خدائی، یگانه
فعالیت: مبحث معیار مقایسه اندازه کسب و کار ها تدریس شد.
تکلیف: فعالیت 3/4 صفحه 56 کتاب حل شود.

عکاسی

مدرس: دلداده، بهاره
فعالیت: بررسی 3 سبک در عکاسی امپرسیونیسم و اکسپرسیونیسم و سورالیسم تدریس شد.
تکلیف: انتخاب یکی از سبک ها برای عکاسی انجام شود.

روانشناسی

رده: پرورشی
توضیح: چگونه تاثیر گذار باشیم؟ برقراری ارتباط در هر سطحی نیازمند مهارت هایی است که بتواند پیام ها،خواسته ها،احساسات و توانایی های ما را به دیگران انتقال دهد.در واقع یک ارتباط و مذاکره موثر نتیجه استفاده از مهارت های چندگانه در تبادل پیام و درک متقابل است. مهمترین مهارت های چندگانه ارتباط: 1 بیان خود با همه وجود این به معنای باور داشتن خود و عدم ترس و تردید درباره گفته هاست 2 لحن قاطع و مهربان این لحن معمولا باعث ایجاد اعتماد در طرف مقابل می گردد. 3 گفتگوی بالغانه در این گفتگو تمرکز بر حل مسئله در یک فضای برد-برد است به گونه ای که عاری از انفعال یا پرخاشگری باشد. 4 درک رفتار غیر کلامی معمولا در هر مذاکره و ارتباطی طرف مقابل برداشت و احساس خود را در چهره و بدنش نشان می دهد. 5 شنیدن فعالانه این نوع شنیدن باعث ایجاد احساس درک شدن و اعتماد طرف مقابل می گردد. این شنیدن شامل گوش دادن بدون فکر،سوال پرسیدن،تشویق های کلامی،تکرار بخشی از گفتگو،همسو کردن احساس چهره با فضای طرف مقابل و ... است. 6 توجه به خواسته ها نقطه عطف موفقیت در هر مذاکره توجه طرفین به خواسته های یکدیگر است که باعث دل گرمی و شادمانی خواهد شد. واحد روانشناسی علوی متوسطه اول غرب مهشیدجاه طلب ضیابری دکترای روانشناسی سلامت
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: