فعالیت و تکلیف

شعبه: متوسطه اول دخترانه آریاشهر تهران
کلاس: یاس

پیام‌های آسمان هشتم

مدرس: مهدوی، فاطمه
فعالیت: پرسش از درس 2 انجام شد. تدریس درس سوم صورت گرفت.
تکلیف: نوشتن سوالات درس 3 از روی فایل ضمیمه شده صورت بگیرد. - مرور و پرسش از درس 1 و 2 و 3 برای جلسه ی آینده خواهیم داشت.

شیمی هشتم

مدرس: مجیدی خامنه، مریم
فعالیت: فصل 2 تا صفحه ی 15 با ارایه ی فاطمه امامی و توضیحات مجدد توسط خودم تدریس شد.
تکلیف: برای جلسه ی آینده روز شنبه از فصل 1 شیمی و فصل 2 تا صفحه ی 15 و همینطور فصل 9 فیزیک تا هر جایی که روز دوشنبه درس دادم امتحان کتبی خواهیم داشت.

عروسک سازی

مدرس: ثمر کار، لیلا
فعالیت: توضیح درباره دوخت جلسه گذشته و نحوه پرکردن پای عروسک توسط پنبه یا پشم شیشه و توضیح درباره تفاوت پرکردن با پنبه یا پشم شیشه و توضیح درباره وسیله هایی که قراره استفاده بشه برای پرکردن پشم شیشه و توضیح درباره نحوه برش بالای پا برای دوخت و اتصال ان برای بدن و توضیح درباره متحرک کردن بدن توسط سیم مفتول و توضیح درباره ایستاده بودن عروسک یا نشسته بودن درصورت انتخاب کردن نوع الگوی پا و توضیح درباره دوخت مرحله به مرحله برای پر کردن عروسک داده شد.
تکلیف: برای چهارشنبه حتما دوتا پای عروسک کامل دوخت شود و الگوی دست را درکنار خود داشته باشیر برای یادآوری اموزش ابتدایی کار و پس از تکمیل در گروه تلگرام ارسال کنید.

نکته و تست

مدرس: استاد رحیمی، سیمین
فعالیت: با توجه به گروه بندی سوالات در اختیار بچه ها مطابق با درس حساب و هندسه ی تدریس شده به صورت موازی قرار گرفت و رفع اشکال صورت گرفت. غایبین:آرمینا آریانژاد سارینا اصغرزاده ساینا رضایی

حساب هشتم

مدرس: ریاضی، مهشید
فعالیت: سلام دخترا .روز بخیر و خسته نباشید امروز مرور و دوره مبحث ب.م.م و ک.م.م رو داشتیم.
تکلیف: صفحات 20 و 21 (دقت کن فقط همین دو صفحه) از کتاب درسی رو حل کنید.10 تا ب.م.م و کم.م.م به عنوان مرور و حل تمرین در دفتر نوشته و برام ارسال کنید.

سواد مالی

مدرس: خدائی، یگانه
فعالیت: مبحث محدودیت منابع و مساله ی انتخاب تدریس شد.
تکلیف: 3 مثال از هزینه ی فرصت از دست رفته در سه حوزه ی فردی . کسب و کار و دولتی بنویسید و در تاریخ مقرر در پرتال ارسال نمایید.

عربی هشتم

مدرس: خیراتی، فاطمه
فعالیت: حل تمرینات درس اول کامل شد. پرسش لغات درس دوم صورت گرفت.
تکلیف: برای جلسه آینده پرسش درس اول به صورت کامل داریم. پرسش لغات و ترجمه درس دوم صورت میگیرد. پرسش قواعد سال هفتم برای دوره و قوی تر شدن قواعد صورت میگیرد.

حساب هشتم

مدرس: ریاضی، مهشید
فعالیت: سلام دخترای قشنگم.روزتون بخیر و خسته هم نباشید امروز وارد فصل دو شدیم.مقدمه ای از اعداد اول و مرکب گفته شد.
تکلیف: حتما ویدیوی تدریس رو کامل ببینید و جزوه بنویسید و ارسال کنید + کاربرگ زیر رو حل کنید برام بفرستید.موفق باشید

هندسه‌ی هشتم

مدرس: دروگر، الهام
فعالیت: ادامه درس چهارضلعی تدریس شد و حل تمرین و سوال اضافه و دوره درس صورت گرفت.
تکلیف: تا اخر امشب چند سوال برای خانم مجیدی ارسال میگردد و ایشان تا فردا در اختیار شما قرار میگیرد. جلسه اینده از ابتدای فصل تا اخر صفحه ی 41 کوییز کلاسی دارید.

زیست‌شناسی و زمین هشتم

مدرس: طهمورس زاده، نائیریکا
فعالیت: گزارش کلاسی امروز غایب نداشتیم تاخیر: ایقایی ناصری زنگ اول نبود ، زنگ دوم هم امتحان دادند و رفتند و خانم مجیدی به مادرشان زنگ زدند. نمرات مثبت این هفته:آذرگون، ایقایی، محمدیان انتهای فصل 4 درس داده شد، فصل 11 تا انتهای کاربد کانی ها تدریس شد. آزمون کلاسی گرفته شد.
تکلیف: جلسه بعد کتاب فصل11 تا صفحه ی 100 و کاربرد کانی ها از روی کتاب کار پرسیده می شود.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: