فعالیت و تکلیف

شعبه: متوسطه اول دخترانه آریاشهر تهران
کلاس: یاس

پیام‌های آسمان هشتم

مدرس: مهدوی، فاطمه
فعالیت: درس 12 تدریس شد
تکلیف: سوالات درس 12 نوشته شود

حساب هشتم

مدرس: ریاضی، مهشید
فعالیت: سلام عزیزای من وقتتون بخیر امروز بحث جذر تقریبی رو شروع کردیم. کتاب کار ص 177 تا پایان سوال 3 چک شد.
تکلیف: نوشتن جزوه از روی ویدیوی ارسالی در تلگرام حواست به مهلت ارسال باشه. موفق باشی

سواد مالی

مدرس: خدائی، یگانه
فعالیت: مبحث معیار مقایسه اندازه کسب و کارها تدریس شد.
تکلیف: فعالیت 4_3 صفحه‌ی 56 حل شود و حتما ارسال شود.

روانشناسی

رده: پرورشی
توضیح: چگونه تاثیر گذار باشیم؟ برقراری ارتباط در هر سطحی نیازمند مهارت هایی است که بتواند پیام ها،خواسته ها،احساسات و توانایی های ما را به دیگران انتقال دهد.در واقع یک ارتباط و مذاکره موثر نتیجه استفاده از مهارت های چندگانه در تبادل پیام و درک متقابل است. مهمترین مهارت های چندگانه ارتباط: 1 بیان خود با همه وجود این به معنای باور داشتن خود و عدم ترس و تردید درباره گفته هاست 2 لحن قاطع و مهربان این لحن معمولا باعث ایجاد اعتماد در طرف مقابل می گردد. 3 گفتگوی بالغانه در این گفتگو تمرکز بر حل مسئله در یک فضای برد-برد است به گونه ای که عاری از انفعال یا پرخاشگری باشد. 4 درک رفتار غیر کلامی معمولا در هر مذاکره و ارتباطی طرف مقابل برداشت و احساس خود را در چهره و بدنش نشان می دهد. 5 شنیدن فعالانه این نوع شنیدن باعث ایجاد احساس درک شدن و اعتماد طرف مقابل می گردد. این شنیدن شامل گوش دادن بدون فکر،سوال پرسیدن،تشویق های کلامی،تکرار بخشی از گفتگو،همسو کردن احساس چهره با فضای طرف مقابل و ... است. 6 توجه به خواسته ها نقطه عطف موفقیت در هر مذاکره توجه طرفین به خواسته های یکدیگر است که باعث دل گرمی و شادمانی خواهد شد. واحد روانشناسی علوی متوسطه اول غرب مهشیدجاه طلب ضیابری دکترای روانشناسی سلامت

فارسی هشتم

مدرس: مقصودی، مهدیه
تکلیف: کتاب کار درس 10 حل شود

قرآن هشتم

مدرس: مهدوی، فاطمه
فعالیت: تاریخ 25 بهمن ماه درس قرآن حل صفحه 79 انجام شد و پرسش از درس هشتم داشتیم و تدریس درس نهم (جلسه اول) صورت گرفت
تکلیف: صفحه 84 کتاب درسی حل شود

هندسه‌ی هشتم

مدرس: دروگر، الهام
فعالیت: گزارش تدریس: حل تمرین صفحه ی 95 توسط دانش اموزان انجام شد و رفع اشکال صورت گرفت و شروع تدریس هم نهشتی قائم الزاویه انجام شد
تکلیف: کادرکلاس صفحه ی 96 حل شود

فیزیک هشتم

مدرس: مجیدی خامنه، مریم
فعالیت: درس نازنین بازتاب نور تا پایان کسوف و خسوف تدریس شد . بعد از تدریس از همان درس درس پرسیدم و قبل درس هم گفتم که از جه کسانی درس میپرسم ایقانی ................. عدم پااااسخ ساینا رضایی ضربدر علوی + جوادی + نجفی +
تکلیف: برای دوشنبه ی هفته ی آینده : از افراد زیر از فصل 14 و 9 درس میپرسم و د نفر دیگه هم شانسی صدا میزنم (این نباشد که بقیه درس نخونند ) درسا-نرگس-طناز-ستایش-آلا-کیانا_بهار-فاطمه و برای شنبه فصل 1 و 3 شیمی از افراد زیر به اضافه ی دو نفر شانسی درس میپرسم پریا- زهرا-علوی-باران-سارینا کریمی-فاطمه ناصری و اما تکلیف فیزیک جان کتاب کار فصل 14 صفحه ی 164 سوالات 1.2.8.9.10. و صفحه ی 165 سوالات قسمت ب 4.6.8.حل شود

روزنامه نگاری

مدرس: یراقی فرد، نگین
فعالیت: عناصر شش‌گانه ی خبر آموزش داده شد.
تکلیف: یک خبر(فرهنگی_هنری یا ورزشی) انتخاب و عناصر شش‌گانه‌ی خبری را در آن مشخص کنید.

عربی هشتم

مدرس: خیراتی، فاطمه
فعالیت: ترجمه درس هفتم تدریس رشد و تمارین درس 7 تا صفحه 91 انجام شد نمرات پرسش شفاهی امروز به شرح زیر می باشد ستایش رحمانی4 رها 5 زهرا 5
تکلیف: هفته ی آینده درس 6و 7پرسیده میشود

پیام‌های آسمان هشتم

مدرس: مهدوی، فاطمه
فعالیت: درس 9 10 و 11 دوره شد و کتاب کار حل شد
تکلیف: برای هفته آینده درس 9 10 و 11 مجدداً پرسیده می شود

شیمی هشتم

مدرس: مجیدی خامنه، مریم
فعالیت: درس شیمی فصل سه تا پایان ایزوتوپ تدریس شد
تکلیف: برای هفته آینده و همینطور روز دوشنبه فصل یک و فصل سه پرسیده می‌شود و برای دوشنبه فیزیک تا جایی که تدریس شده است پرسیده می شود
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: