فعالیت و تکلیف

شعبه: متوسطه اول دخترانه جمهوری تهران
کلاس: ارغوان
توضیح: دختران عزیزم ضمن عرض خداقوت و خسته نباشید برای آزمون پایش لطفا دفترچه پرسشنامه سوالات را از بخش درس حساب و پاسخنامه آن را از بخش درس هندسه دانلود فرمایید . سوالات به همراه پاسخ آن را در دفتر مربوط به هر درس نوشته و در قسمت درس مورد نظر طبق تکلیف ارسال فرمایید. با تشکر از شما عزیزانم . متن #تحلیل_آزمون را جهت تحلیل درست آزمون در کانال تلگرامی خود مطالعه فرمایید،

حساب هفتم

مدرس: میرداماد، شهرزاد سادات
تکلیف: لطفا سوالات مربوط به درس حساب به همراه پاسخ های آنها را از فایل پرسشنامه و پاسخنامه استخراج و در دفتر مربوطه یادداشت فرموده و ارسال فرمایید.

هندسه‌ی هفتم

مدرس: سوری، منا
تکلیف: لطفا سوالات مربوط به درس هندسه به همراه پاسخ های آنها را از فایل پرسشنامه و پاسخنامه استخراج و در دفتر مربوطه یادداشت فرموده و ارسال فرمایید.

زیست‌شناسی و زمین هفتم

مدرس: سیدجوادی، سیده زهرا
تکلیف: لطفا سوالات مربوط به درس زیست و زمین به همراه پاسخ های آنها را از فایل پرسشنامه و پاسخنامه استخراج و در دفتر مربوطه یادداشت فرموده و ارسال فرمایید.

فیزیک هفتم

مدرس: منشاری، الناز
تکلیف: لطفا سوالات مربوط به درس فیزیک به همراه پاسخ های آنها را از فایل پرسشنامه و پاسخنامه استخراج و در دفتر مربوطه یادداشت فرموده و ارسال فرمایید.

شیمی هفتم

مدرس: منشاری، پریسا
تکلیف: لطفا سوالات مربوط به درس شیمی به همراه پاسخ های آنها را از فایل پرسشنامه و پاسخنامه استخراج و در دفتر مربوطه یادداشت فرموده و ارسال فرمایید.

فرهنگ و هنر هفتم

مدرس: جعفری، اعظم سادات
فعالیت: تدریس ودوره دروس جلسات قبل وجمع بندی مباحث کلاس و رفع اشکال
تکلیف: 1- کارها وطرح های تمرین شده و اجرا شده را به صورت مرتب و تمیز کادر بندی ویا پاسپارتو شده به مسئول پایه تحویل دهید. سعی کنید از کارهای تایید شده استفاده کنید. متشکرم

حساب هفتم

مدرس: میرداماد، شهرزاد سادات
فعالیت: با سلام امروز تمامی موارد مهم پایه هفتم از ابتدا تا انتهای مطالب آموزش داده شده رفع اشکال شد و نمونه سوال و تمارین کتاب که به صورت کاربرگ در اختیار دانش آموزان عزیزم بود حل گردید و تمارین کتاب کار و تمارین با ذکر نکات دوباره مورد بررسی دانش آموزان عزیز و سخت کوشم قرار گرفت. به طور کلی دوره به کمک حل تمرین انجام شده است.
تکلیف: تمرین مطالب آموزش داده شده برای آمادگی برای آزمون

زیست‌شناسی و زمین هفتم

مدرس: سیدجوادی، سیده زهرا
فعالیت: حل کتاب کار فصل 11 سوالات مشخص شده از بخش های الف - ب - پ
تکلیف: دانش آموزان تکلیف ندارند

پژوهش هفتم

مدرس: امرالهء مجدآبادی، زهرا
فعالیت: تدریس فایل 6 (فایل اخر) ماشین کشی با موضوع انواع ماشین کشی توضیحات مربوط به مسابقه و پروژه نهایی
تکلیف: ساخت نهایی ماشین کشی طبق فیلم ویدیویی شماره 5 ( در هفته جاری بارگزاری خواهد شد ) رنگ امیزی کار نهایی و به همراه عکس از ان و گرفتن یک فیلم دو دقیقه ایی که در ان اجزای ماشین به صورت علمی شرح داده شود

هندسه‌ی هفتم

مدرس: سوری، منا
فعالیت: تمارین برای آشنایی و تثبیت مطلب آنچه در تابستان گفته شد حل شد .

فیزیک هفتم

مدرس: منشاری، الناز
فعالیت: حل سوالات تمرین جلسه پیش+ رفع اشکال دانش آموزان
تکلیف: نوشتن و حل کردن تمارین مشخص شده در پیوست.

شیمی هفتم

مدرس: منشاری، پریسا
تکلیف: درسنامه بررسی و مطابق اسلاید اخر تکلیف خواسته شده انجام گردد.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: