فعالیت و تکلیف

شعبه: متوسطه اول دخترانه جمهوری تهران
کلاس: ارکیده

عربی هشتم

مدرس: زحمتکش، فریبا
فعالیت: حل تمارین درس 5 وحل ارزشیابی کتاب کار ورفع اشکال جهت آمادگی آزمون ترم اول
تکلیف: لطفا نمونه سوال بار گزاری شده حل شود .

زیست‌شناسی و زمین هشتم

مدرس: خانی پور، یلدا
فعالیت: با سلام و خدا قوت، فصل 6: تنظیم سوخت و ساز بدن- تنظیم قند خون تدریس شد. با تشکر
تکلیف: سلام و خدا قوت به دانش آموزان خوبم ، لطفا کل بخشهای تدریس شده از فصل 6 - فصل 5 و فصل 12 رو با دقت از روی کتاب درسی و کتاب کار علوی و سوالات کتاب کار علوی رو هم حل کنید اگه سوالی بلد نبودین لطفا جلسه آینده بپرسین تا با هم بررسی کنیم، سوالات فصل ششم رو به عنوان تکلیف لطفا حل کنید؛ جلسه آینده پرسش و پاسخ از فصل 5- 6- 12 داریم . با تشکر

فیزیک هشتم

مدرس: جعفریان، فهیمه
فعالیت: تمرین فصل مغناطیس به طور کامل حل شد
تکلیف: برای هفته بعد دوره فصل الکتریسیته را انجام می دیم.تمرین های باقی مانده کتاب کار فصل الکتریسیته را حل کنید. تمرین زیر را حل کنیدو برام ارسال کنید.

مطالعات اجتماعی هشتم

مدرس: رعدی، مرضیه
فعالیت: تدریس درس10 به طورکامل
تکلیف: درس 10 کتاب کار حل شود.

ورزش هشتم

مدرس: حامل کارگر، الناز
فعالیت: حضور و غیلب پرسش و پاسخ.رفع اشکال و تصحیح اجرای مهارت.تمرینات ترکیبی قدرت .چابکی .تعادل .استقامت قلبی و تنفسی مبحث اموزش تعادل.سرد کردن و مدیتیشن.
تکلیف: ندارند.

شیمی هشتم

مدرس: منشاری، پریسا
فعالیت: هفته یازدهم آموزشی: مرور خط ب خط فصل1 کتاب، حل نمونه سوال و نمونه تست
تکلیف: مطابق دو اسلاید آخر تکالیف را به دقت انجام دهید.

عروسک سازی

مدرس: ثمر کار، لیلا
فعالیت: با سلام و عرض ادب نحوه برش الگو تیلدا فرشته وانداختن آن روی نمد توضیحات درباره نحوه دوخت وپرکردن عروسک تیلدا نشان دادن عروسک ماپت نحوه کشیدن الگوی فک ماپت. نحوه برش آن روی کارتن وتعداد برش ها نحوه چسب زدن واتصال دو برش فک به هم برای حرکت آن نحوه انداختن فک روی پارچه همراه با اندازه های آن ونحوه برش آن وجداسازی از پارچه نحوه دوخت یک طرف تنه ونحوه دوخت لبه سمت فک برای اتصال فک ها هفته آینده باید کارهای گفته شده برای ماپت انجام بشه واماده باشه برای کلاس تا هماهنگ کار انجام بشه تمام توضیحات همراه با فیلم داخل گروه تلگرام بارگزاری شده عروسک تیلدا فرشته هم مرحله به مرحله دوخت بشه پر بشه هر جلسه یه دونه ارسال بشه
تکلیف: دوخت مرحله به مرحله تیلدا فرشته ساخت فک ماپت دوخت پارچه ماپت

سواد مالی

مدرس: نریمان فرد، مریم
فعالیت: مراحل سه گانه فعالیت های اقتصادی تدریس شد.
تکلیف: ص31 و 32مطالعه شود. فعالیت ص33 پاسخ داده شود.

تست و مباحثه

مدرس: عرب‌پور، صبا
فعالیت: ارزشیابی گروهی
تکلیف: رفع اشکال 40 تست دوم با هم گروهی های خود . هر فرد حداقل موظف به پرسش 3 تست هست .

مهارت زندگی و فلسفه‌ی هشتم

مدرس: جوانبخت، عارفه
فعالیت: تدریس مبحث استرس و اشنایی با انواع ان

حساب هشتم

مدرس: ریاضی، مهشید
فعالیت: سلام عزیزای من امروز مروز و دوره فصل چهارم رو انجام دادیم و نمونه سوال حل کردیم.
تکلیف: کاربرگ جدید رو که ضمیمه میکنم حل و ارسال کنید.

نقد فیلم

مدرس: صحرائی، سیما
فعالیت: تماشای فیلم مسیر سبز و نقدنویسی همزمان آن
تکلیف: برای جلسه بعد کامل این فیلم را ببینید و نقد کاملی طبق جزوه بنویسید و سر کلاس بخوانید

تست و مباحثه

مدرس: عرب‌پور، صبا
فعالیت: ارزشیابی کلاسی
تکلیف: چرک نویس خود را اپلود کنید .
علوی لایف قسمت 9

علوی لایف قسمت 9

رده: پرورشی
توضیح: کودکی که به دنیا می‌آید نیازهای هیجانی متنوع و متفاوتی دارد که اگر آن کودک قرار باشد تا سالم بماند تا حد معینی آن نیازها باید برآورده بشوند و برآورده شدن بیش از حد زیاد یا کمشان باعث شکل گیری طرحواره های ناسازگار اولیه می‌شود. این نیازهای هیجانی عبارت‌اند از: 1) دلبستگی: دلبستگی به معنای داشتن رابطه ایمن و پایدار نوزاد با مراقبان اولیه خودش است، به طوری که نوزاد احساس کند که کسانی هستند که در برابر خطرها از او مراقبت می‌کنند و در کنار آنها احساس آرامش بکند. اگر این نیاز برآورده نشود سه مدل سبک دلبستگی ناایمن ممکن است ایجاد بشود: اجتنابی ، دوسوگرا، آشفته 2) خودگردانی: نیاز به مستقل بودن و انجام کارها به تنهایی از نیازهای اساسی کودک است که اگر برآورده نشود و والدین از کودک بیش مراقبتی کنند، نتیجه آن احساس ناتوانی و بی عرضگی می‌تواند باشد که به ایجاد طرحواره های حوزه دوم یعنی خودگردانی مختل خواهد انجامید. 3) آزادی در بیان نیازها: همه ما حق داریم تا نیازهایمان را مطرح کنیم و خواسته‌هایمان را به والدینمان بگوییم، اما اگر والدین به هر طریقی مانع از بیان این نیاز بشوند و نگذارند تا کودک به راحتی بتواند نبازش را مطرح کند یا شرایط طوری پیش برود که نیازهای دیگران در اولویت قرار بگیرد، آزادی در بیان نیازها آسیب می‌بیند. 4) خودانگیختگی و تفریح: همه ما دوست داریم که یک سری زمان‌ها بتوانیم یکسری کارها را بدون نظر دیگران و با اختیار خودمان انجام بدهیم، خیلی وقت‌ها پیش می‌آید که والدین جلوی این نیاز فرزندان را می‌گیرند، به این صورت که فرزند دوست دارد تا جور خاصی بازی کند اما پدر و مادر اجازه نمی‌دهند و در عوض بر عقل و منطق و چارچوب و نظم تاکید افراطی می‌کنند، هنگامی که نیاز خودانگیختگی در کودکان آسیب ببیند. 5) محدودیت‌های واقع بینانه: در زندگی اجتماعی انسان علاوه بر این که باید حواسش به خودش باشد، دیگران را هم باید در نظر داشته باشد و حقوق آنها را زیر پا نگذارد، در هر زمان و مکانی افراد نمی‌توانند به امیال خود جامه عمل بپوشانند و باید منتظر وقت و محل مناسب ارضای نیازهایشان باشند. اگر پدر و مادر فرزندان بسیار سهل گیرانه عمل کنند و همه چیز را آسان بگیرند یا بسیار فرزندشان را نازپرورده کنند، معمولاً فرزند خویشتن داری و خودکنترلی را نمی‌آموزد

فارسی هشتم

مدرس: عبدالهی فرد، مینا
فعالیت: تدریس درس 7 و تدریس گروه اسمی وابسته های پیشین ( صفت‌های اشاره‌، پرسشی، تعجبی، مبهم،
تکلیف: کتاب کار درس 7 ، خودارزیابی درس 7 انجام و پاسخ داده شود.

نگارش هشتم

مدرس: عبدالهی فرد، مینا
فعالیت: خوانش انشا، خلاصه ای ازدرس 4 داده شد.
تکلیف: صفحه ی 52 و 53 انجام شود.

پیام‌های آسمان هشتم

مدرس: مهدوی، فاطمه
فعالیت: دوره دروس 1 تا 8
تکلیف: تکلیف ندارند

قرآن هشتم

مدرس: مهدوی، فاطمه
فعالیت: حل صفحه 60 و 63 - امتحان شفاهی قرائت ترم اول
تکلیف: تکلیف ندارند

پژوهش هشتم

مدرس: امرالهء مجدآبادی، زهرا
فعالیت: تدریس فایل جلسه 11 دوره مباحث پیشین
تکلیف: ساخت قسمت 6 پروژه گلایدر و ارسال عکس و فیلم در گروه
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: