فعالیت و تکلیف

شعبه: متوسطه اول دخترانه جمهوری تهران
کلاس: زبان‌انگلیسی سطح 1

زبان انگلیسی همگانی هشتم

مدرس: دولت آرا، مرضیه
فعالیت: با سلام امروز آزمون speaking ترم در کلاس آنلاین برگزار شد.
تکلیف: دانش آموزان عزیز برای مرور و تمرین آزمون ترم لطفا درس 3 کتاب را مطالعه کنید و آماده ی ارایه ی مطالب این درس ها باشید. (از هر دانش آموزی که در مورد این درس سوال شود باید آماده ی پاسخ گویی به سوالات راجع به گرامر و لغات این درس باشد.)

زبان انگلیسی همگانی هشتم

مدرس: دولت آرا، مرضیه
فعالیت: با سلام امروز تدریس صفحه ی 65 با موضوع گرامر حال استمراری کامل شد. کتاب کار تا پایان صفحه ی 44 تصحیح و چک شد.
تکلیف: دانش آموزان عزیز لطفا کانال تلگرامی کلاس خود را چک کنید. فایل اطلاع رسانی امتحان Speaking قرار داده شده است. آزمون Speaking روز دوشنبه 1400/9/22 در کلاس آنلاین برگزار می گردد. برای آزمون Speaking ترم حتما و الزاما میکروفن خود را قبل از کلاس چک کنید. کتاب آموزش و پرورش درس 1 و 2 و کتاب ترمیک از درس 3 تا آخر صفحه ی 65 را مطالعه کنید. (به گرامر و لغات مسلط باشید.)

زبان انگلیسی همگانی هشتم

مدرس: دولت آرا، مرضیه
فعالیت: با سلام امروز مرحله ی اول مسابقه ی Spelling Bee در کلاس برگزار شد. اسامی برندگان در کانال تلگرام اعلام خواهد شد. مقایسه ی گرامر حال استمراری با حال ساده تدریس شد. صفحه ی 65 کتاب تا پایان تمرین 2 با موضوع گرامر حال استمراری تدریس شد.
تکلیف: دانش آموزان عزیز لطفا کاربرگ رنگی هفتگی را که برای درس 1 و 2 کتاب آموزش و پرورش است انجام دهید و تا روز شنبه 1400/9/20 ارسال کنید. سوالات و اشکالات خود را امروز در ساعت کلاس رفع اشکال در کانال تلگرام به صورت عکس یا پیام مطرح کنید.

زبان انگلیسی همگانی هشتم

مدرس: دولت آرا، مرضیه
فعالیت: با سلام امروز تدریس صفحه ی 64 کتاب از درس 6 با موضوع Reading (کارهایی که در سفر انجام می دهیم) کامل شد. تدریس و تمرین حال استمراری انجام شد.
تکلیف: دانش آموزان عزیز در متن صفحه ی 64، 3 جمله ی حال استمراری -(ing)- پیدا کنید و آن ها را به شکل منفی و سوالی بنویسید. صفحه ی 51 کتاب کار از درس 6 با موضوع حال استمراری را انجام دهید. برای اولین مرحله ی مسابقه ی Spelling Bee در روز چهارشنبه آماده باشید. در صورت بروز هرگونه مشکل در اتصال میکروفن در پرتال لطفا از مرورگر firefox استفاده کنید.
علوی لایف قسمت 9

علوی لایف قسمت 9

رده: پرورشی
توضیح: کودکی که به دنیا می‌آید نیازهای هیجانی متنوع و متفاوتی دارد که اگر آن کودک قرار باشد تا سالم بماند تا حد معینی آن نیازها باید برآورده بشوند و برآورده شدن بیش از حد زیاد یا کمشان باعث شکل گیری طرحواره های ناسازگار اولیه می‌شود. این نیازهای هیجانی عبارت‌اند از: 1) دلبستگی: دلبستگی به معنای داشتن رابطه ایمن و پایدار نوزاد با مراقبان اولیه خودش است، به طوری که نوزاد احساس کند که کسانی هستند که در برابر خطرها از او مراقبت می‌کنند و در کنار آنها احساس آرامش بکند. اگر این نیاز برآورده نشود سه مدل سبک دلبستگی ناایمن ممکن است ایجاد بشود: اجتنابی ، دوسوگرا، آشفته 2) خودگردانی: نیاز به مستقل بودن و انجام کارها به تنهایی از نیازهای اساسی کودک است که اگر برآورده نشود و والدین از کودک بیش مراقبتی کنند، نتیجه آن احساس ناتوانی و بی عرضگی می‌تواند باشد که به ایجاد طرحواره های حوزه دوم یعنی خودگردانی مختل خواهد انجامید. 3) آزادی در بیان نیازها: همه ما حق داریم تا نیازهایمان را مطرح کنیم و خواسته‌هایمان را به والدینمان بگوییم، اما اگر والدین به هر طریقی مانع از بیان این نیاز بشوند و نگذارند تا کودک به راحتی بتواند نبازش را مطرح کند یا شرایط طوری پیش برود که نیازهای دیگران در اولویت قرار بگیرد، آزادی در بیان نیازها آسیب می‌بیند. 4) خودانگیختگی و تفریح: همه ما دوست داریم که یک سری زمان‌ها بتوانیم یکسری کارها را بدون نظر دیگران و با اختیار خودمان انجام بدهیم، خیلی وقت‌ها پیش می‌آید که والدین جلوی این نیاز فرزندان را می‌گیرند، به این صورت که فرزند دوست دارد تا جور خاصی بازی کند اما پدر و مادر اجازه نمی‌دهند و در عوض بر عقل و منطق و چارچوب و نظم تاکید افراطی می‌کنند، هنگامی که نیاز خودانگیختگی در کودکان آسیب ببیند. 5) محدودیت‌های واقع بینانه: در زندگی اجتماعی انسان علاوه بر این که باید حواسش به خودش باشد، دیگران را هم باید در نظر داشته باشد و حقوق آنها را زیر پا نگذارد، در هر زمان و مکانی افراد نمی‌توانند به امیال خود جامه عمل بپوشانند و باید منتظر وقت و محل مناسب ارضای نیازهایشان باشند. اگر پدر و مادر فرزندان بسیار سهل گیرانه عمل کنند و همه چیز را آسان بگیرند یا بسیار فرزندشان را نازپرورده کنند، معمولاً فرزند خویشتن داری و خودکنترلی را نمی‌آموزد
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: