فعالیت و تکلیف

شعبه: متوسطه اول دخترانه جمهوری تهران
کلاس: زبان‌انگلیسی سطح 2

زبان انگلیسی همگانی هفتم

مدرس: دولت آرا، مرضیه
فعالیت: با سلام امروز تدریس درس 4 تا پایان تمرین 3 صفحه ی 46 انجام شد و تمرین writing در کلاس اجرا شد. پاسخ سوالات کاربرگ هفتگی تصحیح شد.
تکلیف: دانش آموزان عزیز لطفا فراموش نکنید writing خود را در کانال تلگرام بین ساعت 3-6 (رفع اشکال) ارسال کنید. کاربرگ رنگی هفتگی را انجام دهید. صفحه ی 37 و 38 و 39 کتاب کار را انجام دهید.

زبان انگلیسی همگانی هفتم

مدرس: دولت آرا، مرضیه
فعالیت: با سلام امروز آزمون speaking ترم در کلاس آنلاین برگزار شد.
تکلیف: دانش آموزان عزیز برای مرور و تمرین آزمون ترم لطفا درس starter کتاب را مطالعه کنید و آماده ی ارایه ی مطالب این درس ها باشید. (از هر دانش آموزی که در مورد این درس سوال شود باید آماده ی پاسخ گویی به سوالات راجع به گرامر و لغات این درس باشد.)

زبان انگلیسی همگانی هفتم

مدرس: دولت آرا، مرضیه
فعالیت: با سلام امروز تدریس writing صفحه ی 45 از درس 4 با موضوع حیوانات درحال انقراض تا پایان تمرین 3 انجام شد. برای امتحان speaking فردا درس 1 و 2 تمرین شد.
تکلیف: دانش آموزان عزیز آزمون Speaking روز دوشنبه 1400/9/22 در کلاس آنلاین برگزار می گردد. برای آزمون Speaking ترم حتما و الزاما میکروفن خود را قبل از کلاس چک کنید. کتاب ترمیک از درس 1 تا آخر صفحه ی 43 را مطالعه کنید. (به گرامر و لغات مسلط باشید.)

زبان انگلیسی همگانی هفتم

مدرس: دولت آرا، مرضیه
فعالیت: با سلام امروز صفحه ی 44 کتاب با موضوع مکالمه (گرامر حال استمراری) تدریس شد.
تکلیف: دانش آموزان عزیز لطفا کانال تلگرامی کلاس خود را چک کنید. فایل اطلاع رسانی امتحان Speaking قرار داده شده است. آزمون Speaking روز دوشنبه 1400/9/22 در کلاس آنلاین برگزار می گردد. برای آزمون Speaking ترم حتما و الزاما میکروفن خود را قبل از کلاس چک کنید. کتاب آموزش و پرورش درس 1 و 2 و کتاب ترمیک از درس 1 تا آخر صفحه ی 43 را مطالعه کنید. (به گرامر و لغات مسلط باشید.)

زبان انگلیسی همگانی هفتم

مدرس: دولت آرا، مرضیه
فعالیت: با سلام امروز مرحله ی اول مسابقه ی Spelling Bee در کلاس برگزار شد. اسامی برندگان در کانال تلگرام اعلام خواهد شد. تدریس صفحه ی 43 کتاب از درس 4 با موضوع حال استمراری کامل شد.
تکلیف: دانش آموزان عزیز لطفا کاربرگ رنگی هفتگی را که برای درس 1 و 2 کتاب آموزش و پرورش است انجام دهید و تا روز شنبه 1400/9/20 ارسال کنید.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: