فعالیت و تکلیف

شعبه: متوسطه اول دخترانه جمهوری تهران
کلاس: زبان‌انگلیسی سطح 2

زبان انگلیسی همگانی هفتم

مدرس: دولت آرا، مرضیه
فعالیت: با سلام امروز کتاب کار تا پایان بخش 2 صفحه ی 79 از درس 3 در کلاس تصحیح شد.
تکلیف: دانش آموزان عزیز لطفا اشکالات خود را در صفحه های چک شده ی کتاب کار با رنگ دیگر اصلاح کرده و ارسال کنید. برای اولین مرحله ی مسابقه ی Spelling Bee در روز چهارشنبه آماده باشید. در صورت بروز هرگونه مشکل در اتصال میکروفن در پرتال لطفا از مرورگر firefox استفاده کنید.
علوی لایف قسمت 9

علوی لایف قسمت 9

رده: پرورشی
توضیح: کودکی که به دنیا می‌آید نیازهای هیجانی متنوع و متفاوتی دارد که اگر آن کودک قرار باشد تا سالم بماند تا حد معینی آن نیازها باید برآورده بشوند و برآورده شدن بیش از حد زیاد یا کمشان باعث شکل گیری طرحواره های ناسازگار اولیه می‌شود. این نیازهای هیجانی عبارت‌اند از: 1) دلبستگی: دلبستگی به معنای داشتن رابطه ایمن و پایدار نوزاد با مراقبان اولیه خودش است، به طوری که نوزاد احساس کند که کسانی هستند که در برابر خطرها از او مراقبت می‌کنند و در کنار آنها احساس آرامش بکند. اگر این نیاز برآورده نشود سه مدل سبک دلبستگی ناایمن ممکن است ایجاد بشود: اجتنابی ، دوسوگرا، آشفته 2) خودگردانی: نیاز به مستقل بودن و انجام کارها به تنهایی از نیازهای اساسی کودک است که اگر برآورده نشود و والدین از کودک بیش مراقبتی کنند، نتیجه آن احساس ناتوانی و بی عرضگی می‌تواند باشد که به ایجاد طرحواره های حوزه دوم یعنی خودگردانی مختل خواهد انجامید. 3) آزادی در بیان نیازها: همه ما حق داریم تا نیازهایمان را مطرح کنیم و خواسته‌هایمان را به والدینمان بگوییم، اما اگر والدین به هر طریقی مانع از بیان این نیاز بشوند و نگذارند تا کودک به راحتی بتواند نبازش را مطرح کند یا شرایط طوری پیش برود که نیازهای دیگران در اولویت قرار بگیرد، آزادی در بیان نیازها آسیب می‌بیند. 4) خودانگیختگی و تفریح: همه ما دوست داریم که یک سری زمان‌ها بتوانیم یکسری کارها را بدون نظر دیگران و با اختیار خودمان انجام بدهیم، خیلی وقت‌ها پیش می‌آید که والدین جلوی این نیاز فرزندان را می‌گیرند، به این صورت که فرزند دوست دارد تا جور خاصی بازی کند اما پدر و مادر اجازه نمی‌دهند و در عوض بر عقل و منطق و چارچوب و نظم تاکید افراطی می‌کنند، هنگامی که نیاز خودانگیختگی در کودکان آسیب ببیند. 5) محدودیت‌های واقع بینانه: در زندگی اجتماعی انسان علاوه بر این که باید حواسش به خودش باشد، دیگران را هم باید در نظر داشته باشد و حقوق آنها را زیر پا نگذارد، در هر زمان و مکانی افراد نمی‌توانند به امیال خود جامه عمل بپوشانند و باید منتظر وقت و محل مناسب ارضای نیازهایشان باشند. اگر پدر و مادر فرزندان بسیار سهل گیرانه عمل کنند و همه چیز را آسان بگیرند یا بسیار فرزندشان را نازپرورده کنند، معمولاً فرزند خویشتن داری و خودکنترلی را نمی‌آموزد

زبان انگلیسی همگانی هفتم

مدرس: دولت آرا، مرضیه
فعالیت: با سلام امروز تدریس صفحه ی 42 کتاب با موضوع listening (رفتار حیوانات) کامل شد. صفحه ی 43 کتاب با موضوع گرامر سوالی کردن حال استمراری تا پایان تمرین 4 انجام شد.
تکلیف: دانش آموزان عزیز لطفا برای فردا به Spell کردن لغات مسابقه ی Spelling Bee مسلط باشید. چهارشنبه 1400/9/17 اولین مرحله ی Spelling Bee برگزار می گردد. صفحه ی 35 کتاب کار با موضوع گرامر سوالی کردن حال استمراری را انجام دهید.

زبان انگلیسی همگانی هفتم

مدرس: دولت آرا، مرضیه
فعالیت: با سلام امروز پرسش کلاسی از درس 1 و 2 کتاب آموزش و پرورش انجام شد. تدریس صفحه ی 41 از درس 4 با موضوع گرامر حال استمراری انجام شد. صفحه ی 42 کتاب با موضوع listening (رفتار حیوانات) تا پایان تمرین 3 تدریس شد.
تکلیف: دانش آموزان عزیز صفحه ی 91 کتاب کار قسمت مربوط به درس 4 را انجام دهید. صفحه ی 34 کتاب کار (درس 4 - جملات و اصطلاحات مربوط رفتار حیوانات) انجام شود.

زبان انگلیسی همگانی هفتم

مدرس: دولت آرا، مرضیه
فعالیت: با سلام امروز به مناسبت روز جهانی معلولین (شنبه 1400/9/13) در کلاس جمله های مرتبط با موضوع کار شد. تا آخر تمرین 4 صفحه ی 41 از درس 4 با موضوع گرامر حال استمراری انجام شد.
تکلیف: دانش آموزان عزیز لغات spelling bee را برای روز دوشنبه ی هفته ی آینده تمرین کنید. لیست لغات در کانال تلگرام موجود است. فیلم های آموزشی درس 1 و 2 کتاب آموزش و پرورش که دارای تمرین و پرسش است را با دقت مشاهده کرده و برای پرسش کلاسی شنبه آماده باشید. سوالاتی که در فیلم های آموزشی موجود است را با پاسخ صحیح در دفتر نوشته و ارسال کنید. صفحه ی 33 کتاب کار انجام شود.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: