فعالیت و تکلیف

شعبه: متوسطه اول دخترانه جمهوری تهران
کلاس: زبان‌انگلیسی سطح 2

زبان انگلیسی همگانی نهم

مدرس: عروجی، محدثه
فعالیت: با سلام و ارادت خدمت دانش اموزان گرامی درس امروز تمارین و لیسنینگ صفحه 22 کتاب درسی و دوره حال استمراری بود درس درباره ی حالت های مختلف استفاده از گوشی مثلhang up , dial number , busy phone ,......
تکلیف: با سلام و عرض ادب خدمت شما از شما میخواهم که با استفاده از کلمات تازه تدریس شده از صفحه 22 یک مکالمه در دفتر خود یادداشت بفرمایید و صفحه 22 کتاب کار را انجام دهید با تشکر

زبان انگلیسی همگانی نهم

مدرس: عروجی، محدثه
فعالیت: با سلام و ارادت خدمت دانش آموزان گرامی .درس امروز ما صفحات 22 و 23 و همچینن درس 3 آموزش پرورش
تکلیف: از شما می‌خواهم که درس 3 آموزش و پرورش را به خوبی مطالعه بفرمایید و کلمات مهم درس را در دفتر یادداشت کرده و معانی را در دیکشنری پیدا کنید و برای جلسه آینده در کلاس مطرح بفرمایید با تشکر
علوی لایف قسمت 9

علوی لایف قسمت 9

رده: پرورشی
توضیح: کودکی که به دنیا می‌آید نیازهای هیجانی متنوع و متفاوتی دارد که اگر آن کودک قرار باشد تا سالم بماند تا حد معینی آن نیازها باید برآورده بشوند و برآورده شدن بیش از حد زیاد یا کمشان باعث شکل گیری طرحواره های ناسازگار اولیه می‌شود. این نیازهای هیجانی عبارت‌اند از: 1) دلبستگی: دلبستگی به معنای داشتن رابطه ایمن و پایدار نوزاد با مراقبان اولیه خودش است، به طوری که نوزاد احساس کند که کسانی هستند که در برابر خطرها از او مراقبت می‌کنند و در کنار آنها احساس آرامش بکند. اگر این نیاز برآورده نشود سه مدل سبک دلبستگی ناایمن ممکن است ایجاد بشود: اجتنابی ، دوسوگرا، آشفته 2) خودگردانی: نیاز به مستقل بودن و انجام کارها به تنهایی از نیازهای اساسی کودک است که اگر برآورده نشود و والدین از کودک بیش مراقبتی کنند، نتیجه آن احساس ناتوانی و بی عرضگی می‌تواند باشد که به ایجاد طرحواره های حوزه دوم یعنی خودگردانی مختل خواهد انجامید. 3) آزادی در بیان نیازها: همه ما حق داریم تا نیازهایمان را مطرح کنیم و خواسته‌هایمان را به والدینمان بگوییم، اما اگر والدین به هر طریقی مانع از بیان این نیاز بشوند و نگذارند تا کودک به راحتی بتواند نبازش را مطرح کند یا شرایط طوری پیش برود که نیازهای دیگران در اولویت قرار بگیرد، آزادی در بیان نیازها آسیب می‌بیند. 4) خودانگیختگی و تفریح: همه ما دوست داریم که یک سری زمان‌ها بتوانیم یکسری کارها را بدون نظر دیگران و با اختیار خودمان انجام بدهیم، خیلی وقت‌ها پیش می‌آید که والدین جلوی این نیاز فرزندان را می‌گیرند، به این صورت که فرزند دوست دارد تا جور خاصی بازی کند اما پدر و مادر اجازه نمی‌دهند و در عوض بر عقل و منطق و چارچوب و نظم تاکید افراطی می‌کنند، هنگامی که نیاز خودانگیختگی در کودکان آسیب ببیند. 5) محدودیت‌های واقع بینانه: در زندگی اجتماعی انسان علاوه بر این که باید حواسش به خودش باشد، دیگران را هم باید در نظر داشته باشد و حقوق آنها را زیر پا نگذارد، در هر زمان و مکانی افراد نمی‌توانند به امیال خود جامه عمل بپوشانند و باید منتظر وقت و محل مناسب ارضای نیازهایشان باشند. اگر پدر و مادر فرزندان بسیار سهل گیرانه عمل کنند و همه چیز را آسان بگیرند یا بسیار فرزندشان را نازپرورده کنند، معمولاً فرزند خویشتن داری و خودکنترلی را نمی‌آموزد

زبان انگلیسی همگانی نهم

مدرس: عروجی، محدثه
فعالیت: با سلام و وقت بخیر خدمت دانش آموزان گرامی درس امروز ما صفحه 21 و 22 کتاب درسی در مورد حال استمراری و حال ساده میباشد .مثال : He is working now He works in a company.
تکلیف: با توجه به نمونه 5 جمله و پنج سوال در دفتر خود با حال استمراری یادداشت بفرمایید بطور مثال Is she eating dinner now ? Yes ,she is eating dinner with her friends

زبان انگلیسی همگانی نهم

مدرس: عروجی، محدثه
فعالیت: با سلا و ارادت خدمت دانش اموزان گرامی درس امروز در ارتباط با گرامر حال استمراری present continuous صفحه 21 بطور مثال: she is washing the dishes. he is playing guitar. I am watching tv You are listening to teacher.....
تکلیف: با سلام و عرض ادب لطفا طبق نمونه هایی که قرار دادم .ده جمله با حال ساده نوشته و ارسال بفرمایید با تشکر.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: