فعالیت و تکلیف

شعبه: متوسطه اول دخترانه جمهوری تهران
کلاس: Intro 4B

زبان انگلیسی همگانی نهم

مدرس: کلبادی نژاد، محدثه
فعالیت: سلام وقت بخیر امروز ورزش به انگلیسی و سوره اخلاص به انگلیسی در کلاس پخش شد Tourism صفحه 11 مربوط به Azadi tower تدریس شد و سپس پرسش و پاسخ انجام شد همچنین صفحه 133 کتاب prepare 3 مربوط به speaking tips تدریس شد. و تمرین مربوط به ان انجام شد.
تکلیف: دخترای عزیز به سوالات صفحه 133 مربوط به خود جواب دهید و جواب ها را در دفتر بنویسید و این قسمت را برای مکالمه جلسه آینده آماده باشید. همچنین وسایل مورد نیاز ساخت دست سازه های خود را به کلاس بیاورد.

زبان انگلیسی همگانی نهم

مدرس: کلبادی نژاد، محدثه
فعالیت: سلام وقت بخیر امروز پرسش شفاهی و مرور از مطالب تدریس شده جزوه Tourism انجام شد و همچنین طراحی و بخشی از ساخت پروژه Tourism مانند مکان های تاریخی معروف ایران :برج آزادی-پاسارگاد ... انجام شد.
تکلیف: دخترای عزیز پروژه Tourism را تا روز سه شنبه کامل کنید و تحویل دهید همچنین summary اردو ی زبانی را برای کلاس آنلاین فردا کامل کنید و در کلاس بخوانید.

زبان انگلیسی همگانی نهم

مدرس: کلبادی نژاد، محدثه
فعالیت: سلام وقت بخیر امروز Tourism قسمت مربوط به برج آزادی با توضیحات تدریس شد همچنین تکلیف بازدید از اردو تحویل گرفته شد. بخشی از پروژه Tourism نیز در کلاس انجام شد.
تکلیف: دخترای عزیز برای فردا پرسش شفاهی از جزوه Tourism خواهید داشت و ادامه پروژه را در کلاس انجام خواهید داد.

زبان انگلیسی همگانی نهم

مدرس: کلبادی نژاد، محدثه
فعالیت: سلام وقت بخیر عزیزان Report زبانی اردوی دیروز را بنویسید و فردا تحویل دهید.

زبان انگلیسی همگانی نهم

مدرس: کلبادی نژاد، محدثه
فعالیت: سلام وقت بخیر امروز Tourism بخش های تاریخی شیراز مربوط به آپادانا و پاسارگاد با جزییات و همراه با تصاویر جهت درک بهتر و اموزش لغت های مربوطه تدریس شد سپس پرسش شفاهی از جزوه Tourism انجام شد .همچنین گرامر ساخت جملات سوالی personal detail تدریس و تمرین شد
تکلیف: دخترا گل برای اردوی زبانی روز شنبه مداد و دفتر همراه داشته باشیدو طبق سطح داخل کلاس های خود منتظر بمانید. همچنین برای ساخت دست سازه های زبانی مربوط به Tourism وسایل لازم را تهیه کرده و یکشنبه به کلاس بیاورید . پرسش شفاهی از جزوه Tourism خواهید داشت
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: