فعالیت و تکلیف

شعبه: متوسطه اول دخترانه خیابان دماوند تهران
کلاس: رازقی 2

هندسه‌ی نهم

مدرس: احمدی، راضیه
فعالیت: گزارش : تدریس استدلال [بجز محل همرسی اجزای فرعی مثلث (ارتفاع و میانه و...) ]

فیزیک نهم

مدرس: فاضل نیا، مریم
فعالیت: گزارش : تکلیف شماره 2
تکلیف: تکلیف : 1_ جمع دو بردار در حالتی که هم جهت باشند را بنویسید و رسم کنید. 2_ جمع دو بردار در حالتی که هم راستا باشند ولی هم سو نباشند را بنویسید و رسم نمایید. 3_ جمع دو بردار در حالتی که دو بردار بر هم عمود باشند را بنویسید و رسم کنید 4_ جمع دو بردار در که با یکدیگر زاویه می سازند را بنویسید و رسم نمایید. مهلت ارسال تکلیف : تا پنج شنبه 8 شب توضیحات : دختران گلم تکالیف را در گروه تلگرام مدرسه بارگذاری نمایید.

شیمی نهم

مدرس: فاضل نیا، مریم
فعالیت: گزارش : تکلیف شماره 2
تکلیف: تکلیف : 1_مدل اتمی عناصر شماره 11 تا شماره 18 جدول تناوبی را رسم نمایید و عدد اتمی و عدد جرمی هر یک را مشخص نمایید. 2_ آرایش الکترونی فلز سدیم و گاز کار را رسم کنید و آن ها را به شکل یون بنویسید. 3_ فرمول به دست آوردن تعداد الکترون های هر لایه از اینترنت یا هر منبع دیگری پیدا کنید. مهلت ارسال تکلیف : تا پنج شنبه 8 شب توضیحات : دختران گلم تکالیف را در گروه تلگرام مدرسه بارگذاری نمایید.

حساب نهم

مدرس: احمدی، راضیه
فعالیت: تدریس مفهوم مجموعه و نمودار ون(فصل اول نهم)
تکلیف: فایل ارسال شده مهلت ارسال تکلیف : تا پایان یکشنبه 1400.4.27

فرهنگ و هنر نهم

مدرس: خسروی‌راد، زهرا
فعالیت: گزارش : تعیین سطح و آشنایی با مبانی طراحی و خط
تکلیف: 5عدد مهلت ارسال تکلیف: دوشنبه 1400.4,26 توضیحات : تمرینات جنبه اختیاری دارد و طراحی کردن سبب قوی شدن مهارت فردی ، افزایش تمرکز و دقت درجزئیات خواهد شد، بچه ها جون موقع طراحی موسیقی بی کلام گوش کنید با تشکر، خسروی راد
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: