فعالیت و تکلیف

شعبه: متوسطه اول دخترانه خیابان دماوند تهران
کلاس: رازقی 2
شهادت امام حسن عسگری (ع)

شهادت امام حسن عسگری (ع)

رده: پرورشی
توضیح: در غم شهادت امامی به سوگ نشسته ایم که در سن 28 سالگی و پس از شش سال امامت در هشتم ربیع الاول سال 260 هجری در شهر سامرا و به دست معتمد عباسی به شهادت رسید.ابومحمد حسن بن علی عسکری علیهما السلام (231 یا 232 - 260 ه. ق) یازدهمین امام شیعیان است. ایشان فرزند امام هادی علیه السلام است که در سال 232 هجری در مدینه چشم به جهان گشود و پس از شهادت پدر بزرگوارشان در سال 254 به امامت رسیدند.با شهادت امام هادی علیه السلام در سال 254، امام عسکری علیه السلام به سمت امامت شیعیان اثنی عشری منصوب گردید. امام هادی (علیه السلام) در وصف فرزند خویش می‌فرمایند: «فرزندم ابومحمد اصیل‌ترین چهره‌ی خاندان نبوی و استوارترین حجت است. او بزرگ فرزندانم و جانشین من است و امامت و احکام آن به سوی او باز می گردد» سال‌های امامت ایشان در شهر سامرا و غالبا تحت کنترل شدید خلفای عباسی سپری شد. به نحوی که ارتباط آن حضرت با شیعیان بسیار محدود و تنها به وسیله وکیلان خاص آن حضرت بود.

حساب نهم

مدرس: احمدی، راضیه
فعالیت: بررسی تکالیف
تکلیف: ارسال جزوه احتمال

هندسه‌ی نهم

مدرس: سلیمانی، ایوت
فعالیت: مرو مطالب جلسه گذشته + اثبات برابری قطر ها در ذوزنقه + اثبات منصف بودن قطر های متوازی‌الاضلاع + یادآوری تعریف مستطیل و خواص آن + اثبات برابری قطر‌ها در مستطیل
تکلیف: ارسال جزوه + پیش‌مطالعه صفحات 49 و 50 کتاب درسی + حل صفحات 77 و 78 کتاب کار

سواد مالی

مدرس: خسروان، آفرین
فعالیت: تدریس درس3 فصل اول(محدودیت منابع و مسئله انتخاب)
تکلیف: به پیرامون خود دقت کنید و برای فرصت هزینه از دست رفته در تصمیم گیری های فردی،تصمیم گیری در کسب و کار و تصمیم گیری های دولتی یک مثال بزنید.

نکته و تست

مدرس: اقبالی قهیازی، نفیسه
فعالیت: سوالات جلسه سوم در اختیار دانش اموزان قرار گرفت و دانش اموزان در مدت 20 دقیقه تعدادی از سوالات را حل کردند.سه سوال اول در کلاس با کمک بچه ها توضیح داده شد.
تکلیف: سلام دخترای گل لطفا سوالات جلسه سوم یعنی سوالات 21 تا30 را به صورت تشریحی حل کنین و برای من با راه حل ارسال کنین.فقط گزینه درست و جواب اخر قابل قبول نیست . سوال 28 سوال امتیازیه و هرکس حل کنه نمره مثبت میگیره.

فارسی نهم

مدرس: علیخانی، فاطمه
تکلیف: حکایت صفحه 16 کتاب درسی را بازنویسی کنید.

قرآن نهم

مدرس: مالکی، آزاده
فعالیت: پرسش شفاهی از قرائت و مفاهیم درس اول جلسه اول انجام شد. قرائت و مفاهیم درس اول جلسه دوم و درس دوم جلسه اول تدریس شد. رفع اشکال انجام شد.
تکلیف: قسمت ج و د انس با قرآن درس اول جلسه دوم و درس دوم جلسه اول انجام شود و ارسال شود. ویس قرائت آیه 1 تا 4 سوره زخرف ارسال شود. ویس قرائت آیه 14 تا 18 سوره دخان ارسال شود. برای پرسش شفاهی آماده باشید.

حساب نهم

مدرس: احمدی، راضیه
فعالیت: بررسی تکالیف
تکلیف: صفحه 32 کتاب کار

شیمی نهم

مدرس: فاضل نیا، مریم
فعالیت: درس 2 شیمی مطالعه شود پرسش کلاسی خواهیم داشت.
تکلیف: از صفحات کتاب درسی درس 2 عکس ارسال نمایید که چک شود سوالاتی که در کلاس مطرح می شود را یادداشت می نمایید. به سوالات صفحه 34 کتاب کار پاسخ دهید.

آزمایشگاه علوم نهم

مدرس: فاضل نیا، مریم
تکلیف: کتاب کار صفحه 34 پاسخ داده شود.

عربی نهم

مدرس: عبادی، الهام
فعالیت: آموزش و دوره، تمام کلمات پرسشی و پاسخ آنها از سال هفتم و هشتم و همچنین بیان تفاوت های مهم زبان فارسی و عربی و مرور ضمایر در فارسی
تکلیف: دخترای گلم لطفاً تمرین‌های شماره 3 و 6 و 7 درس اول کتاب عربی را انجام دهید و عکس آن را با جزوه های خود برایم ارسال کنید ممنونم

مطالعات اجتماعی نهم

مدرس: ملکوتی خواه، مهدیس
فعالیت: حضور و غیاب پرسش کوتاه از درس اول ایراد گرفتن از نوع تکالیف
تکلیف: خلاصه نویسی از درس های داده شده انجام فعالیت های کتاب مطالعه درس انجام کاربرگ شماره یک و دو کتاب

فیزیک نهم

مدرس: فاضل نیا، مریم
تکلیف: صفحه 60 کتاب کار را پاسخ دهید
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: