فعالیت و تکلیف

شعبه: متوسطه اول دخترانه خیابان دماوند تهران
کلاس: زبان‌انگلیسی سطح 3

زبان انگلیسی همگانی نهم

مدرس: جوادی طبالوندانی، ندا
فعالیت: عرض ادب و احترام، امروز بخش اول از صفحه 45 از کتاب درسی با عنوان مهارت شنیداری و مبحث گرامری شرطی نوع دوم مربوط به صفحه 46 کتاب تدریس و تمارین مربوطه جهت تثبیت موارد تدریس شده تمرین شدند.
تکلیف: برای اینکه همراهی من را کنار خود احساس کنید و با خیال راحت برای آزمون پا به پای فردا حاضر شوید تکلیف نوشتاری برای امروز در نظر نمیگیرم. اما از تمامی شما انتظار دارم با تلاش و تمرین و عملکرد خوبتان خوشحالم کنید. متشکرم

زبان انگلیسی همگانی نهم

مدرس: جوادی طبالوندانی، ندا
فعالیت: عرض ادب و احترام، امروز صفحه 44 از کتاب درسی با عنوان مبحث گرامری Comparison تدریس و تمارین مربوطه جهت تثبیت موارد تدریس شده تمرین شدند.
تکلیف: **عکس صفحه44 کتاب درسی جهت برسی دبیر ارسال شود.** لطفا تمارین 5 و 6 صفحه 41 کتاب کارتان را با دقت انجام دهید و تکلیفتان را قبل از اتمام وقت مقرر در پورتال ارسال کنید. توجه توجه : حتما تکالیف به صورت اسکن شده و فایل pdf ارسال شوند.

زبان انگلیسی همگانی نهم

مدرس: جوادی طبالوندانی، ندا
فعالیت: عرض ادب، امروز تدریس صفحه 43 از کتاب درسی کامل شد و تمارین مربوطه جهت تثبیت موارد تدریس شده تمرین شدند. همچنین در کلاس ضمن یادآوری روز جهانی حیات وحش به دیدن ویدئوآموزشی در این خصوص پرداختیم. همچنین لغتهای انگلیسی مربوط به این مناسبت را با هم یاد گرفتیم.
تکلیف: لطفا تمرین4 صفحه 40 کتاب کارتان را با دقت انجام دهید و تکلیفتان را قبل از اتمام وقت مقرر در پورتال ارسال کنید. توجه توجه : حتما تکالیف به صورت اسکن شده و فایل pdf ارسال شوند.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: