فعالیت و تکلیف

شعبه: متوسطه اول دخترانه خیابان دماوند تهران
کلاس: زبان‌انگلیسی سطح 3

زبان انگلیسی همگانی نهم

مدرس: جوادی طبالوندانی، ندا
فعالیت: عرض ادب و احترام، امروز قسمت اول صفحه 38 از کتاب درسی با عنوان Speaking تدریس و تمارین مربوطه جهت تثبیت موارد تدریس شده تمرین شدند. مقوله Picture Description تدریس و تمرین شد. عزیزانم به تمرین روانخوانی متن کتاب پرداختند.
تکلیف: پرسش و پاسخ از مباحث جلسات گذشته انجام میشود. لطفا تمارین 2 و 4 صفحه 38 کتاب درسی را با دقت انجام دهید و تکلیفتان را قبل از اتمام وقت مقرر در پورتال ارسال کنید. فایل صوتی مورد نیاز در کانال آپلود میشود. توجه توجه : حتما تکالیف به صورت اسکن شده و فایل pdf ارسال شوند.

زبان انگلیسی همگانی نهم

مدرس: جوادی طبالوندانی، ندا
فعالیت: عرض ادب و احترام، امروز صفحات 36 و 37 از کتاب درسی با عنوان Reading و درک مطلب تدریس و تمارین مربوطه جهت تثبیت موارد تدریس شده تمرین شدند. تک تک عزیزانم به تمرین روانخوانی پرداختند.
تکلیف: پرسش و پاسخ از مباحث جلسات گذشته انجام میشود. **عکس صفحه 36 کتاب درسی جهت برسی دبیر ارسال شود.** لطفا صفحه 35 کتاب کارتان را با دقت انجام دهید و تکلیفتان را قبل از اتمام وقت مقرر در پورتال ارسال کنید. توجه توجه : حتما تکالیف به صورت اسکن شده و فایل pdf ارسال شوند.

زبان انگلیسی همگانی نهم

مدرس: جوادی طبالوندانی، ندا
فعالیت: عرض ادب و احترام، امروز صفحات 35 و 36 از کتاب درسی با عنوان word skills و Reading تدریس و تمارین مربوطه جهت تثبیت موارد تدریس شده تمرین شدند. تدریس درس 5 کتاب Prospect آموزش پرورش کامل شد و تمامی افعال بی قاعده با عزیزانم مرور شد.
تکلیف: **عکس صفحه 35 کتاب درسی جهت برسی دبیر ارسال شود.** لطفا صفحه 34 کتاب کارتان را با دقت انجام دهید و تکلیفتان را قبل از اتمام وقت مقرر در پورتال ارسال کنید. توجه توجه : حتما تکالیف به صورت اسکن شده و فایل pdf ارسال شوند.

زبان انگلیسی همگانی نهم

مدرس: جوادی طبالوندانی، ندا
فعالیت: عرض ادب، امروز با عزیزانم پرسش و پاسخ کلاسی داشتیم. متاسفانه تعدادی از عزیزان عملکرد قابل قبولی نداشتند. از آنجا که برای تهیه و تولید محتواهای کلاسی تلاش فراوانی انجام میشود لطفا جزوات ارسالی را با دقت بیشتری مطالعه کنید. سپس بخش اول صفحه 35 از کتاب درسی با عنوان Word Skill تدریس و تمارین مربوطه جهت تثبیت موارد تدریس شده تمرین شدند. در انتهای کلاس به مناسبت روز جهانی زنان و دختران موفق در حیطه های علمی یک فیلم کوتاه تماشا کردیم و در این باره به گفتگوی گروهی پرداختیم.
تکلیف: عزیزانم، متن A gut feeling صفحه 35 کتاب درسی را چندین بار تمرین کنید و به فایل صوتی متن با دقت گوش کنید. (فایل صوتی مربوطه هم اکنون در کانال تلگرام آپلود میشود.) سپس از روی متن رو خوانی کرده ، صدای خود را ضبط کنید و تا پایان فردا شب در تلگرام برایم ارسال کنید. وقتی فایل صوتی ارسال میشود انتظار میرود حتما مورد توجه قرار گیرد. حتما قبل از ضبط و ارسال وویس چند بار با دقت به آن گوش دهید. آیدی تلگرام بنده : @Javadi_EnglishTeacher
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: