فعالیت و تکلیف

شعبه: متوسطه اول دخترانه نیروی هوایی تهران
کلاس: سطح Intro 3 A

زبان انگلیسی همگانی هفتم

مدرس: شاکری، الهام
فعالیت: از دروس 17و18 امتحان از گرامر و لغات گرفته شد و دیکته از این دروس - گرفته شد
تکلیف: مطالعه دروس . و کتاب کار تا آخر درس 18 کامل گردد.

زبان انگلیسی همگانی هفتم

مدرس: شاکری، الهام
فعالیت: دروس 18و17 مرور شد و لغات مربوط به برنامه های تلویزیونی معانی لغات- مرور شد گرامر مربوط به زمان آینده going to مرور شد و شکل سوالی و مثبت - و منفی این زمان کار شد و لغات مربوط به برنامه استعداد یابی کار شد - درس 18 لغات مربوط به مجله و کتاب ها مرور شد و معانی آنها کار شد و - گرامر مربوط به جملات پیشنهادی مرور شد و دانش آموزان جملاتی با این عبارات ساخته شد و کلمات ربطی بین جملات مرور شد .و معنی کلمات جدید - در بخش های خواندنی و تلفظات این کلمات مرور شد.
تکلیف: مطالعه ی دروس 17و18 و فردا امتحان از کل دروس 17و18 دیکته و گرامر - و لغت گرفته میشود.

زبان انگلیسی همگانی هفتم

مدرس: شاکری، الهام
فعالیت: صفحه 110و111 مربوط به بخش خواندنی در مورد برنامه های مختلف تلویزیون- بحث شد برنامه های مربوط به طبیعت یا مسابقه ..... و تمرینات مربوطه - در کلاس حل شد و در مورد برنامه های مورد علاقه دانش آموزان بحث شد- و بخش شنیداری کتاب کار شد و صفحه 155 کتاب دوره بخش گرامر کتاب - کار شد در مورد ساختن پیشنهادات .
تکلیف: مطالعه درس 18 و برای چهارشنبه امتحان از دروس 18و19 گرفته میشود

زبان انگلیسی همگانی هفتم

مدرس: شاکری، الهام
فعالیت: صفحه 108 مربوط به بخش خواندنی کتاب مربوط به نقد کتاب در کلاس کار شد- و تمرینات مربوطه حل شد و به سوالات مربوطه پاسخ داده شد و صفحه 109 - کتاب مربوط به حروف ربط زیرا/ بنابراین و...... در کلاس با ساختن جملات - مختلف در کلاس کار شد و تمرینات مربوطه حل شد و بخش داستانی کار شد- و بخش شنیداری کتاب کار شد .
تکلیف: کتاب کار تا آخر درس 18 حل شود و در یک برگه در مورد کتابی که خوانده شده- یا فیلمی که دیده شد مانند داستان صفحه 109 نوشته شود و در مورد داستان- فیلم یا کتاب نوشته شود و نقد شود کتاب یا فیلم چطور بوده است - و نظر درمورد کتاب یا فیلم نوشته شود (حدودا 2 پاراگراف) و کلمات ربط - در متن به کار برده شود مانند:so,because,.......

زبان انگلیسی همگانی هفتم

مدرس: شاکری، الهام
فعالیت: مرور لغات مربوط به سرگر می ها و لغات مربوط به، تلویزیون و مجله و کتاب و تدریس لغات جدید ، در مورد این مباحث در غالب بازی و دیکته ی ، لغات و گفتن معانی لغت های جدید
تکلیف: مطالعه دو صفحه اول درس 18 و کتاب کار ، دو صفحه اول درس 18 حل شود.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: