فعالیت و تکلیف

شعبه: متوسطه اول دخترانه نیروی هوایی تهران
کلاس: سطح Intro 3 B

زبان انگلیسی همگانی هفتم

مدرس: آلوئیان، زهرا
فعالیت: سلام و وقت بخیر . صفحه 65 و66 در کلاس تدریس شد . در صفحه 66 در رابطه با فرهنگ وانواع مغازه های کشور های انگلیسی زبان صحبت کردیم . توجه : ارسال تکالیف در پرتال الزامی است .
تکلیف: دانش آموزات عزیز میبایست متن صفحه 66 را کامل مطالعه کرده و تمرینات موجود در صفحه 67 کتاب را کامل نمایند . همچنین با کلمات هایلات شده میبایست جمله بسازید .

زبان انگلیسی همگانی هفتم

مدرس: آلوئیان، زهرا
فعالیت: سلام و وقت بخیر . صفحات 63 .64.147 در کلاس تدریس شد . در ایت صفحات در رابطه با اسامی قابل شمارش و غیر قابل شمارش صحبت کردیم و عبارت های تعیین کنده کمیت صحبت کردیم . همچنین متنی در رابطه با دو کار آفرین صحبت کردیم . توجه : ارسال تکالیف الزامی است . توجه : دانش آموزان عزیز میبایست تکالیفشان را قبل از کلاس در پرتال بارگزاری نمایند. ارسال به موقع تکالیف و فعال بودن در کلاس ( ورود با میکروفون و پاسخ گویی به سوالات ) بسیار مهم است و نمره کلاسی دانش آموز است .
تکلیف: دانش آموزان عزیز میبایست از کتاب کار صفحات 45 و46 را کامل نمایند . همچنین با کلمات هایلایت شده میبایست جمله بسازند .

زبان انگلیسی همگانی هفتم

مدرس: آلوئیان، زهرا
فعالیت: سلام و وقت بخیر . در این جلسه صفحه 62 از کتاب کامل شد . در این صفحه در رابطه با انواع خرید و کلمات مربوط به آن صحبت کردیم .
تکلیف: دانش آموزان عزیز میبایست با کلمات درس و کلمات هایلایت شده جمله بنویسند . همچنین از کتاب کار صفحه 44 را کامل نمایند .

زبان انگلیسی همگانی هفتم

مدرس: آلوئیان، زهرا
فعالیت: سلام و وقت بخیر . امتحان روز شنبه از دروس یک الی نه خواهد بود . موارد مهم : دیکته کلمات و همچنین گرارم ها ی هر درس . فایل پاسخ نامه کتاب کار دروس شش الی نه بارگزاری شده است . فایل را دانلود کرده و جواب های درست را وارد کتاب بفرمایید .
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: