فعالیت و تکلیف

شعبه: متوسطه اول دخترانه نیروی هوایی تهران
کلاس: سطح Intro 3 B

زبان انگلیسی همگانی هشتم

مدرس: شاکری، الهام
فعالیت: مبحث قبلی در کلاس پرسش شد و صفحات، 52،53 بخش خواندنی کارشد ومعنی لغات جدید ، درس گفته شد با نشان دادن تصاویر و بخش، شنیداری کار شد در کلاس و تمرین های مربوطه، حل شد و بخش نوشتاری در کلاس توضیح داده، شد
تکلیف: برای جلسه آینده یک پاراگراف در مورد مکان ، مورد علاقه نوشته شود و because و so, در پاراگراف استفاده شود و کتاب کار تا پایان، درس 8 تکمیل گردد و از برگه spelling bee, تا کلمه 40 هجی کلمات تمرین شود

زبان انگلیسی همگانی هشتم

مدرس: شاکری، الهام
فعالیت: صفحه 50 و 51 در مورد اتاق مورد علاقه صحبت، شد و لغات مربوطه تدریس شد و بخش ، خواندنی کار شد و گرامر مربوطه ضمایرنامشخص، شکل منفی و مثبت و سوالی تدریس شد،و تمارین، مربوطه حل شد و جوابهای صحیح چک شد.
تکلیف: صفحات 36،37 کتاب کار حل شود و در مورد ، اتاق مورد علاقه با تصاویر در یک برگه a4 یا مقوا، نوشته شود و برگه spelling beeتا کلمه 35 ، هجی تمرین شود

زبان انگلیسی همگانی هشتم

مدرس: شاکری، الهام
فعالیت: صفحه 48 و 49 کتاب مربوط به فرودگاه تدریس، شد و لغات مربوطه تدریس شد و بخش خواندنی، و شنیداری تدریس شد و در مورد سفر در، کلاس بحث شد و spelling bee،در کلاس ، کارشد
تکلیف: کتاب کار صفحه 36،37 حل شود و از برگه ، Spelling bee،تا کلمه 30 هجی کلمات تمرین، شود و صفحه 144 کتاب مربوط به گرامر ، افعال گذشته حل شود

زبان انگلیسی همگانی هشتم

مدرس: شاکری، الهام
فعالیت: مرور گرامر گذشته ی ساده و فرم مثبت و منفی و سوالی و صفحه 47 تمرینات - کارشد و جواب ها چک شد .
تکلیف: کتاب کار تا آخر صفحه 33 حل شود و یک ایمیل برای یک دوست در مورد - تعطیلات نوشته شود و از افعال گذشته ی بی قاعده در ایمیل استفاده شود. و از برگه spelling bee تا کلمه ی 25 برای هجی تمرین شود

زبان انگلیسی همگانی هشتم

مدرس: شاکری، الهام
فعالیت: کلمات مربوط به سفر مرور شد و تصاویر مربوطه، نمایش داده شد و گرامر در مورد افعال گذشته ، با قاعده و بی قاعده در مورد زمان گذشته توضیح، داده شد و ویدیو در مورد افعال گذشته گذاشته ، شد و تمرین مربوطه حل شد
تکلیف: کتاب کار صفحه 32،33 تکمیل شود و برای، جلسه آینده از برگه spelling bee کلمات 1 تا، 15 هجی کلمات تمرین شود
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: