فعالیت و تکلیف

شعبه: متوسطه اول دخترانه نیروی هوایی تهران
کلاس: سطح Intro 3 B

زبان انگلیسی همگانی هشتم

مدرس: شاکری، الهام
فعالیت: کلمات مربوط به غذاها مرور شد و گرامر درس 11 صفتهای مقایسه ای - برای مقایسه دو چیز یا دو نفر مرور شد و صفحه 148 مربوط به مرور- گرامر درس 11 کار شد و تمرین های مربوطه حل شد و پاسخ ها داده شد.
تکلیف: کتاب کار تا آخر در س 11 تکمیل گردد و تکالیف در پرتال - گذاشته شود و مطالعه دروس کتاب prepare.

زبان انگلیسی همگانی هشتم

مدرس: شاکری، الهام
فعالیت: صفحه 70و 71 کتاب prepare تدریس شد و بخش خواندنی کتاب در مورد- انواع غذاهای خیابانی بحث شد و لغات جدید مربوط به متن با نشان دادن- تصاویر معنی لغات گفته شد و بخش تلفظ در کلاس کار شدو فایل بخش - شنیداری گذاشته شد و بخش مکالمه در کلاس کار شد و تمامی تمرین های - مربوطه سر کلاس حل شد.
تکلیف: صفحات 50و 51 کتاب کار حل شود و در پرتال تکالیف گذاشته شود.

زبان انگلیسی همگانی هشتم

مدرس: شاکری، الهام
فعالیت: کلمات مربوط به غذاها مرور شد و درس 11 صفحات 68و69 در کلاس تدریس - شد لغات مربوط به غذاها با نشان دادن تصاویر گفته شد و تمرین مربوطه - حل شد و گرامر مربوط به مقایسه دو چیز یا دو فرد در کلاس تدریس شد - و قوانین صفت های مقایسه ای کار شد و تمرین های مربوطه حل شد.
تکلیف: کتاب کار صفحات 48و49 حل شود و در یک برگه تمرین 2 صفحه 69- جملات مقایسه ای نوشته شود و صفتهای قید شده در جملات استفاده شود- وتمرین 5 صفحه 69 نیز جملات مقایسه ای نوشته شود و هر جلسه تکالیف - در پرتال گذاشته شود.

زبان انگلیسی همگانی هشتم

مدرس: شاکری، الهام
فعالیت: درس 11 مربوط به غذاها تدریس شد و لغات مربوط به مواد غذایی - با تصاویر مربوطه تدریس شد و در مورد خوردن غذا در رستوران یا در خانه- بحث شد و ویدیو مربوط به رستوران و غذاهای چینی پخش شد و در مورد - غذاهای ناسالم و فست فود ها بحث شد .
تکلیف: مطالعه صفحه اول درس 11 صفحه 68

زبان انگلیسی همگانی هشتم

مدرس: شاکری، الهام
فعالیت: صفحات 66 و 67 کتاب prepare کار شد و معنی لغات جدید گفته شد- و جواب تمرینها گفته شد و صفحات 54و55 کتاب کار شد و - معنی لغات جدید گفته شد و جواب تمرین ها داده شد و گرامر های - دروس یک تا ده کتاب مرور شد.
تکلیف: کتاب وورک بوک تا آخر درس ده تکمیل گردد و بخش های شنیداری- صفحات 54و55و66و67 حل گردد و فایل پی دی اف پاسخنامه کتاب - وورک بوک در قسمت کاربرگ گذاشته شده است .
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: