فعالیت و تکلیف

شعبه: متوسطه اول دخترانه نیروی هوایی تهران
کلاس: سطح Intro 3A

زبان انگلیسی همگانی هشتم

مدرس: آلوئیان، زهرا
فعالیت: سلام و وقت بخیر . امروز در کلاس صفحه 39 را کامل کردیم . همچنین با هم در رابطه با خشونت مجازی صحبت کردیم و چگونگی جواب دادن به آن صحبت کردیم .
تکلیف: دانش آموزان عزیز میبایست کتاب کار تا پایان درس پنج را تکمیل نمایند .

زبان انگلیسی همگانی هشتم

مدرس: آلوئیان، زهرا
فعالیت: سلام و وقت بخیر. امروز در کلاس صفحه 38 را کامل کردیم . امروز در کلاس در رابطه با آتش سوزی بزرگی که در لندن رخ داده صحبت کردیم .
تکلیف: دانش آموزان عزیز میبایست کتاب کار بخش سوم درس پنج را کامل کنند .

زبان انگلیسی همگانی هشتم

مدرس: آلوئیان، زهرا
فعالیت: سلام و وقت بخیر . امروز در کلاس صفحات 37 و 34 و35 را کامل کردیم . در این صفحات تمرینات مربوط به افعال گذشته را کامل کردیم .
تکلیف: دانش آموزان عزیز میبایست کتاب کار خود را با استفاده از پاسخ نامه زیر تصحیح و تکمیل نمایند . **** فایل مربوط به کتاب کار درس یک الی چهار در زیر بارگزاری شده است . همچنین میبایست از کتاب خود صفحات 32 33 را کامل نمایند .

زبان انگلیسی همگانی هشتم

مدرس: آلوئیان، زهرا
فعالیت: سلام و وقت بخیر . امروز در کلاس صفحات 36 و 37 را کامل کردیم . در این صفحات در رابطه با گذشته ساده یک سری از افعال صحبت کردیم . همچنین در رابطه با زنان مهم تاریخ یک تست کوچک را کامل کردیم .
تکلیف: دانش آموزان عزیز میبایست از افعال صفحه 36 یک خط بنویسند . همچنین میبایست با استفاده از این افعال یک متن کوتاه بنویسند. همچنین میبایست از کتاب دانش آموز صفحات 34 35 را کامل نمایند . فایل پاسخ نامه درس سه و دو در زیر قرار داده شده است.

زبان انگلیسی همگانی هشتم

مدرس: آلوئیان، زهرا
فعالیت: سلام و وقت بخیر .امروز در کلاس صفحات 29 /30/31 را کامل کردیم . در این صفحات در رابطه با افعال tobe در زمان گذشته صحبت کردیم . همچنین یک متن کوتاه در رابطه با روز خاص چهار نفرو فعالیت های آنان خواندیم و همچنین صفات مربوط به احساسات را بررسی کردیم .
تکلیف: دانش آموزان عزیز میبایست به سوالات سوال ششم از صفحه 29 پاسخ دهند .همچنین از صفات یک خط بنویسند و جمله سازی انجام دهند . و همینطور به سوالات کادر بنفش رنگ صفحه 30 . توجه توجه: کتاب کار درس 2 و 3 را کامل نمایند .
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: