فعالیت و تکلیف

شعبه: متوسطه اول دخترانه نیروی هوایی تهران
کلاس: سطح Intro 3A

زبان انگلیسی همگانی هشتم

مدرس: آلوئیان، زهرا
فعالیت: سلام و وقت بخیر . امروز در کلاس دانش آموزان پروژه های خود را ارائه دادند . همچنین صفحه 27 و 28 از کتاب را کامل کردیم . در صفحه 28 به شش فایل صوتی کوتاه گوش دادیم .
تکلیف: دانش آموزان عزیز میبایست کتاب کار صفحات 18 , 19 را کامل نمایند . همچنین جواب کتاب کار درس 1 در زیر قرار داده شده است و دانش آموزان عزیز میبایست کتاب کار درس یک را با استفاده از فایل کامل کنند .

زبان انگلیسی همگانی هشتم

مدرس: آلوئیان، زهرا
فعالیت: سللام و وقت بخیر . امروز در کلاس صفحات 25 /26/27 را کامل کردیم . در صفحه 25 در رابطه با نحوه استفاده فعل دوم بعد از like /love /hate صحبت کردیم . همچنین در رابطه با با اصطلاحات مربوط به موسیقی و معروف شدن صحبت کردیم .
تکلیف: دانش آموزان عزیز میبایست از کلمات صفحه 27 یک خط بنویسند و جمله سازی کنند . همچنین برای ارایه فردا میبایست آماده باشند .

زبان انگلیسی همگانی هشتم

مدرس: آلوئیان، زهرا
فعالیت: سلام و وقت بخیر . امروز در کلاس صفحات 20 21 و 24 را کامل کردیم . در این صفحات در رابطه با انواع غذا و مواد خوراکی انواع ابزارآلات موسیقی و انواع موسیقی صحبت کردیم .
تکلیف: دانش آموزان عزیز میبایست از کلمات صفحه 24 و 20 یک خط بنویسند و جمله سازی انجام دهند . - توجه : روز شنبه آخرین مهلت تحویل پروژه زبانی است .

زبان انگلیسی همگانی هشتم

مدرس: آلوئیان، زهرا
فعالیت: امروز در کلاس تمرینات موجود در صفحه 19 را کامل کردیم، تمرینات مربوط به مبحث حال استمراری و حال ساده را کامل کردیم.
تکلیف: دانش آموزان عزیز میبایست از کتاب کار صفحات 17 را کامل نمایند. همچنین کتاب دانش آموز صفحه 139 را کامل نمایند.

زبان انگلیسی همگانی هشتم

مدرس: آلوئیان، زهرا
فعالیت: سلام و وقت بخیر. امروز در کلاس در رابطه با فقدان ویتامین و اثرات آن صحبت کردیم. همچنین برای روز جهانی غذا با هم غذا آماده درست کردیم.
تکلیف: دانش آموزان عزیز میبایست کتاب کار صفحات 12 و 13 را کامل نمایند.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: