فعالیت و تکلیف

شعبه: متوسطه اول دخترانه نیروی هوایی تهران
کلاس: سطح Intro 3A

زبان انگلیسی همگانی هشتم

مدرس: آلوئیان، زهرا
فعالیت: سلام و وقت بخیر. امروز در کلاس امتحان کلاسی برای دوره گرامر درس شش و پنج گرفته شد. همچنین برای مبحث پروژه علمی در رابطه با ژانر های مختلف فیلم صحبت کردیم. همچنین برای مسابقه spelling bee کلمات را تمرین کردیم.
تکلیف: دانش آموزان عزیز در زیر جزوه مربوط به ژانر های مختلف فیلم بارگزاری شده است. حتما فایل را دانلود کرده و مطالعه نمایید. پرسش کلاسی خواهیم داشت. جمله سازی با کلمات صفحه 43 و نوشتن یک خط از هر کلمه.همچنین امتحان امروز به همراه پاسخ نامه در ادامه فایل مربوط به فیلم ها قرار داده شده است . دانش آموزان میبایست از روی سوالات و جواب های آن بنویسند .

زبان انگلیسی همگانی هشتم

مدرس: آلوئیان، زهرا
فعالیت: سلام و وقت بخیر . امروز در کلاس صفحات 43 و بخشی از 44 را کامل کردیم . در این صفحات در رابطه با تجربه کاری دانش آموزان صحبت کردیم . برای مسابقه spelling bee نیز تمرین کردیم . همچنین دیکته کلاسی گرفته شد .
تکلیف: دانش آموزان عزیز میبایست به سوالات کادر بنفش صفحه 43 جواب بدهند .

زبان انگلیسی همگانی هشتم

مدرس: آلوئیان، زهرا
فعالیت: سلام و وقت بخیر. امروز در کلاس صفحه 41 را کامل کردیم. در صفحه 41 در رابطه با چگونگی منفی کردن و سوالی کردن جملات صحبت کردیم.همچنین ده لغت اولیه از مسابقه spelling bee را تمرین کردیم .
تکلیف: دانش آموزان عزیز میبایست به سوالات موجود در سوال پنج کتاب صفحه 41 را کامل نمایند. همچنین سوالات صفحه 143 از کتاب دانش آموز را میبایست کامل کنند. از کتاب کار هم صفحه 29 را کامل کنند. توجه روز شنبه از کلمات درس پنج و شش دیکته خواهیم داشت . همچنین در دیکته کلمات مخالف و هم معنی را خواهیم داشت . همچنین ده لغت اولیه spelling bee پرسیده میشود .

زبان انگلیسی همگانی هشتم

مدرس: آلوئیان، زهرا
فعالیت: سلام وقت بخیر. امروز در کلاس متن صفحه 40 را خواندیم . در این متن در رابطه با فردی که کار های مختلف را امتحان کرده است خواندیم .
تکلیف: دانش آموزان عزیز میبایست صفحه 28 از کتاب کار را کامل کنند . همچنین میبایست برای شغل های عنوان شده در متن یک تفسیر و توضیح انگلیسی پیدا کنند.

زبان انگلیسی همگانی هشتم

مدرس: آلوئیان، زهرا
فعالیت: سلام و وقت بخیر . امروز در کلاس پروژه های علمی جدید بامضمون فیلم و ژانر های مختلف آن کار شد. همچنین برگزاری آزمون همگام زبان .
تکلیف: دانش آموزان عزیز میبایست کتاب کار صفحه 28 را کامل نمایند.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: