فعالیت و تکلیف

شعبه: متوسطه اول دخترانه نیروی هوایی تهران
کلاس: سطح Intro3c

زبان انگلیسی همگانی هشتم

مدرس: آلوئیان، زهرا
فعالیت: سلام و وقت بخیر . امروز در کلاس صفحات 50 و 51 تدریس شد . در این صفحات در رابطه با وسایل موجود در اتاق خواب صحبت کردیم . همچنین در صفحع 51 در رابطه با ضمایر نامشخص صحبت کردیم .
تکلیف: دانش آموزان عزیز میبایست با کلمات صفحه 50 یک خط بنویسند و جمله سازی انجام دهند . همچنین میبایست از کتاب دانش آموز صفحه 145 را کامل کرده و از کتاب کار صفحات 36 و 37 را کامل نمایند .

زبان انگلیسی همگانی هشتم

مدرس: آلوئیان، زهرا
فعالیت: سلام و وقت بخیر . امروز در کلاس کلمات و اصطلاحات مربوط به عوامل فیلم را بررسی کردیم .همچنین مسابقه spelling bee برگزار شد .
تکلیف: دانش آموزان عزیز میبایست فایل زیر را دانلود نموده و از آن برای درست کردن پوستر خود استفاده نمایند . همچنین کتاب کار صفحات 34 35 را کامل نمایند .

زبان انگلیسی همگانی هشتم

مدرس: آلوئیان، زهرا
فعالیت: سلام و وقت بخیر . برگزاری جلسه Story Telling.. امروز در کلاس صفحات 48 و 49 را کامل کردیم .در صفحه 48 در رابطه با سفر یک فرد به کشور های مختلف برای تماشای بازی های المپیک یک متن خواندیم . همچنین در رابطه با لغات های مربوط به تعطیلات صحبت کردیم .
تکلیف: دانش آموزان عزیز میبایست از کلمات صفحه 48 یک خط بنویسند و جمله سازی انجام دهند .

زبان انگلیسی همگانی هشتم

مدرس: آلوئیان، زهرا
فعالیت: سلام و وقت بخیر. امروز در کلاس صفحات 45 /46 /47 را کامل کردیم . در صفحه 46 افعال مربوط به مسافرت رفتن و کار هایی که میشود انجام داد را بررسی کردیم . همچنین چگونه به زمان گذشته بردن افعال بی قاعده را بررسی کردیم .
تکلیف: دانش آموزان عزیز میبایست از کلمات صفحه 46 یک خط بنویسند و جمله سازی انجام دهند . و کتاب کار درس شش را با استفاده از پاسخ نامه کامل نمایند .

زبان انگلیسی همگانی هشتم

مدرس: آلوئیان، زهرا
فعالیت: سلام و وقت بخیر. امروز در کلاس صفحه 44 و 45 و بخشی از 46 را کامل کردیم. در صفحه 44 و 45 در رابطه با کار پاره وقت دانش آموزان صحبت کردیم. همچنین در صفحه 46 در رابطه با فعل های مربوط مسافرت صحبت کردیم.
تکلیف: دانش آموزان عزیز میبایست از کلمات صفحه 46 یک خط بنویسند و جمله سازی انجام دهند.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: