فعالیت و تکلیف

شعبه: متوسطه اول دخترانه نیروی هوایی تهران
کلاس: سطح Intro3c

زبان انگلیسی همگانی هشتم

مدرس: آلوئیان، زهرا
فعالیت: سلام و وقت بخیر. امروز در کلاس امتحان کلاسی برای دوره گرامر درس شش و پنج گرفته شد. همچنین برای مبحث پروژه علمی در رابطه با ژانر های مختلف فیلم صحبت کردیم.
تکلیف: دانش آموزان عزیز در زیر جزوه مربوط به ژانر های مختلف فیلم بارگزاری شده است. حتما فایل را دانلود کرده و مطالعه نمایید. پرسش کلاسی خواهیم داشت. جمله سازی با کلمات صفحه 43 و نوشتن یک خط از هر کلمه.امتحان امروز به همراه پاسخ نامه در ادامه فایل مربوط به فیلم ها قرار داده شده است . دانش آموزان میبایست از روی سوالات و جواب های آن بنویسند .

زبان انگلیسی همگانی هشتم

مدرس: آلوئیان، زهرا
فعالیت: سلام و وقت بخیر . امروز در کلاس صفحات 43 را کامل کردیم . در این صفحات در رابطه با تجربه کاری دانش آموزان صحبت کردیم . برای مسابقه spelling bee نیز تمرین کردیم . همچنین دیکته کلاسی گرفته شد .
تکلیف: دانش آموزان عزیز میبایست به سوالات کادر بنفش صفحه 43 جواب بدهند .

زبان انگلیسی همگانی هشتم

مدرس: آلوئیان، زهرا
فعالیت: سلام و وقت بخیر. امروز در کلاس صفحه تمرینات صفحه 143 را کامل کردیم. .همچنین ده لغت اولیه از مسابقه spelling bee را تمرین کردیم .
تکلیف: دانش آموزان عزیز میبایست در منزل متن صفحه 42 را مطالعه نمایند . و به سوالات متن پاسخ دهند و همچنین لغات سخت آن را بیابند . توجه روز شنبه از کلمات درس پنج و شش دیکته خواهیم داشت . همچنین در دیکته کلمات مخالف و هم معنی را خواهیم داشت . همچنین ده لغت اولیه spelling bee پرسیده میشود .

زبان انگلیسی همگانی هشتم

مدرس: آلوئیان، زهرا
فعالیت: سلام وقت بخیر. امروز در کلاس صفحه 41 و بخشی از صفحه 143 کامل کردیم . در این صفحه در رابطه با چگونگی منفی و سوال کردن جملات در زمان گذشته صحبت کردیم .
تکلیف: دانش آموزان عزیز میبایست صفحه 29 از کتاب کار را کامل کردند . همچنین میبایست به سوالات سوال 5 از صفحه 41 دانش آموز پاسخ دهند .

زبان انگلیسی همگانی هشتم

مدرس: آلوئیان، زهرا
فعالیت: سلام و وقت بخیر . آزمون همگام برگزار شد.امروز در کلاس شروع پروژه های علمی جدید بامضمون فیلم و ژانر های مختلف آن کار شد.
تکلیف: دانش آموزان عزیز میبایست کتاب کار صفحه 28 را کامل نمایند.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: