فعالیت و تکلیف

شعبه: متوسطه اول دخترانه نیروی هوایی تهران
کلاس: سطح Elementary

زبان انگلیسی همگانی نهم

مدرس: آلوئیان، زهرا
فعالیت: سلام و وقت بخیر . امروز صفحه 32 از کتاب را کامل کردیم . در این صفحه در رابطه با زمان حال ساده و استفاده آن در جملات صحبت کردیم .
تکلیف: دانش آموزان عزیز میبایست کتاب کار مربوط به بخش d را کامل نمایند. همچنین برای آزمون فردا میبایست مطالعه کافی را داشته باشند .

زبان انگلیسی همگانی نهم

مدرس: آلوئیان، زهرا
فعالیت: سلام و وقت بخیر. امروز در کلاس در رابطه با خشونت مجازی صحبت کردیم . همچنین صفحات 28 و 29 را کامل کردیم .
تکلیف: دانش آموزان عزیز میبایست کتاب کار بخش a از درس یک را کامل کنند .

زبان انگلیسی همگانی نهم

مدرس: آلوئیان، زهرا
فعالیت: سلام و وقت بخیر . امروز در کلاس صفحات 30 و 31 تدریس شد . در این صفحات در رابطه با لباس های مختلف و رنگ ها صحبت کردیم .
تکلیف: دانش آموزان عزیز میبایست با استفاده از کلمات مربوط به لباس ها و رنگ ها جمله سازی انجام دهند .

زبان انگلیسی همگانی نهم

مدرس: آلوئیان، زهرا
فعالیت: سلام و وقت بخیر. امروز در کلاس صفحات 26 و 27 را کامل کردیم . در این صفحه در رابطه با صفات مختلف و چگونه نوشتن اطلاعیه صحبت کردیم .
تکلیف: دانش آموزان عزیز میبایست با استفاده از اطلاعات مربوط در سوال 5 صفحه 27 یک اطلاعیه در رابطه با یکی از رویداد هایی که در مدرسه دارند بنویسند .

زبان انگلیسی همگانی نهم

مدرس: آلوئیان، زهرا
فعالیت: سلام و وقت بخیر . امروز در کلاس صفحات 24 و 25 و بخشی از 26 را کامل کردیم . در این صفحات در رابطه با مسیر های خطرناکی دانش آموزان مختلف باید برای رفتن به مدرسه طی کنند صحبت کردیم . همچنین چندین کلمه در رابطه با طبیعت یاد گرفتیم . در صفحه 26 چگونه نصیحت کردن و ایده دادن را یاد گرفتیم .
تکلیف: دانش آموزان عزیز میبایست صفحات 28 و 29 از کتاب دانش آموز را کامل نمایند . همچنین میبایست برای هر کدوم از مشکلات زیر دو راه حل یا پیشنهاد بنویسند. 1. I have got a headache. What should I do 2. I have got a stomachache . What should I do 3. I couldn't pass the exam . What should I do 4. I am hungry but there isn't any food in the fridge. What should I do
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: