فعالیت و تکلیف

شعبه: متوسطه اول دخترانه نیروی هوایی تهران
کلاس: سطح Elementary

زبان انگلیسی همگانی نهم

مدرس: آلوئیان، زهرا
فعالیت: سلام و وقت بخیر . امروز در کلاس دانش آموزان پروژه های خود را ارائه دادند و همچنین امتحان کلاسی از مبحث گرامر گرفته شد .
تکلیف: دانش آموزان عزیز میبایست به سوالات موجود در فایل زیز پاسخ دهید .

زبان انگلیسی همگانی نهم

مدرس: آلوئیان، زهرا
فعالیت: سلام و وقت بخیر . امروز در کلاس صفحه 21 را کامل کردیم . همچنین در رابطه با صفت های مربوط شخصیت صحبت کردیم . در صفحه 21 به یک فایل صوتی گوش دادیم .
تکلیف: دانش آموزان عزیز میبایست برای ارایه های پروژه خود آماده باشند .

زبان انگلیسی همگانی نهم

مدرس: آلوئیان، زهرا
فعالیت: سلام و وقت بخیر . امروز در کلاس دو نمونه سوال از کتاب آموزش و پرورش را کار کردیم . همچنین از کتاب قسمت سوم از درس دو را کامل کردیم . در این صفحه در رابطه با نحوه خوانش اعداد و تاریخ و سال صحبت کردیم .
تکلیف: دانش آموزان عزیز روز پایانی تحویل پروژه زبانی شنبه است . همچنسن توجه ثسمت سوم از کتاب کار مربوط به درس دوم را کامل کنید .

زبان انگلیسی همگانی نهم

مدرس: آلوئیان، زهرا
فعالیت: سلام و وقت بخیر . امروز در کلاس یکی از علایم آوا نگاری تدریس شد . همچنین چندین کلمه و جمله با آن صدا را تکمیل کردیم . همچنین صفحه 20 از کتاب را کامل کردیم در این صفحه در رابطه با قوانین مدرسه و قانون صحبت کردیم و چگونگی جمله سازی با استفاده have to را تمرین کردیم .
تکلیف: دانش آموزان عزیز میبایست کتاب کار صفحه 21 را کامل نمایند . همچنین در رابطه با قوانینی که در منزل و مدرسه میبایست دنبال کنند بنویسند . توجه : عنوان کردن ده نمونه و مثال الزامیست .
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: