فعالیت و تکلیف

شعبه: متوسطه اول دخترانه نیروی هوایی تهران
کلاس: سطح Elementary

زبان انگلیسی همگانی نهم

مدرس: آلوئیان، زهرا
فعالیت: سلام و وقت بخیر . امروز در کلاس صفحه 45 را کامل کردیم .همچنین چندین نمونه سوال برای آمادگی بیشتر در آزمون انجام دادیم .
تکلیف: دانش آموزان عزیز میبایست کتاب کار بخش مربوط به صفحه 46 را کامل نمایند . همچنین میبایست برای هر کدام از صفات صفحه 45 کتاب جمله سازی انجام دهند .

زبان انگلیسی همگانی نهم

مدرس: آلوئیان، زهرا
فعالیت: سلام و وقت بخیر امروز در کلاس ص 43 و بخشی از 44 تدریس شد در ص 43 در رابطه با مهارت های شنیداری و تشخیص کلمات کم اهمیت در جمله صحبت کردیم.
تکلیف: دانش آموزان عزیز میبایست با استفاده از کلمات قرمز رنگ یک متن کوتاه بنویسند همچنین از کتاب کار ص 44 را کامل نمایند.

زبان انگلیسی همگانی نهم

مدرس: آلوئیان، زهرا
فعالیت: سلام و وقت بخیر . امروز در کلاس دانش آموزان در رابطه با قسمت های مختلف چشم صحبت کردند . همپنین تمرینات صفحه 130 از کتاب را کامل کردیم .
تکلیف: دانش آموزان عزیز میبایست کاربرگ زیر را کامل نمایند .

زبان انگلیسی همگانی نهم

مدرس: آلوئیان، زهرا
فعالیت: سلام و وقت بخیر . امروز در کلاس صفحات 41 و 42 را کامل کردیم . در این صفحات در رابطه با کلمات قابل شمارش و غیر قابل شمارش صحبت کردیم .همچنین خوراکی های مختلف را بررسی کردیم .
تکلیف: دانش آموزان عزیز میبایست یک متن کوتاه در رابطه با غذا بنویسند . و از کلمات صفحه 40 در آن استفاده نمایند . همپنین کتاب کار صفحات 42 و 43 را میبایست کامل نمایند .
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: