فعالیت و تکلیف

شعبه: متوسطه اول دخترانه نیروی هوایی تهران
کلاس: سطح Elementary

زبان انگلیسی همگانی نهم

مدرس: آلوئیان، زهرا
فعالیت: سلام و وقت بخیر . امروز در کلاس صفحه ده را کامل کردیم . در این صفحه در رابطه با زمان حال و کاربدر آن صحبت کردیم .
تکلیف: دانش آموزان عزیز میبایست تکالیف قبلی خود را کامل نمایند . همچنین در رابطه با daily routines و کارهای روزانه خود یک پاراگراف بنویسند . پاراگراف حداقل شامل ده خط میباشد .

زبان انگلیسی همگانی نهم

مدرس: آلوئیان، زهرا
فعالیت: سلام و وقت بخیر . امر.ز در کلاس در رابطه با زبان اشاره صحبت کردیم . همچنین چند نمونه از ان را تمرین کردیم . همچنین صفحه نه کتاب را کامل کردیم.
تکلیف: دانش آموزان عزیز میبایست کتاب کار صفحه نه را کامل نمایند و همچنین جواب سوال های صفحه نه را بیابند .

زبان انگلیسی همگانی نهم

مدرس: آلوئیان، زهرا
فعالیت: سلام و وقت بخیر . امروز در کلاس در رابطه با مبحث خانواده و اعضای آن صحبت کردیم . و صفحه هشت و کلمات مربوط به صفحه نه تدریس شد .
تکلیف: دانش آموزان عزیز میبایست از کتاب کار صفحه هشت را کامل نمایند . همچنین میبایست اعضای خانوداه خود را با ذکر نسبت فامیلی عنوان نمایند .

زبان انگلیسی همگانی نهم

مدرس: آلوئیان، زهرا
فعالیت: سلام و وقت بخیر. امروز در کلاس در رابطه با تعطیلات تابستان دانش آموزان و همچنین قواتینی که میبایست در کلاس استفاده کنند صحبت کردیم. همچنین یک فیلم کوتاه تماشا کردیم.
تکلیف: دانش آموزان عزیز میبایست به سوالات زیر پاسخ دهند. ?How many people were speaking ? Where were they ? What were they talking about How can you teach old people to use smart phones How can you describe the care assistant
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: