فعالیت و تکلیف

شعبه: متوسطه اول پسرانه آریاشهر تهران
کلاس: سطح Intro3 B

زبان انگلیسی همگانی نهم

مدرس: ایزدی، شقایق
فعالیت: صفحات 76 تا 79 حل شدند. صفحات 76 و 77 : آشنایی با لغات مربوط به بلاگ نویسی و استفاده از آنها در متن و فایل های شنیداری صفحات 78 و 79 : حل تمرینات جهت مرور دورس 9 تا 12 تمرین موسیقی show must go on
تکلیف: صفحه 148 کتاب دانش آموز prepare حل شود. صفحات 78 و 79 کتاب دانش آموز prepare تکمیل شوند. کتاب کار تا انتهای صفحه 55 حل شود روز دوشنبه تک تک سوالات چک خواهند شد.

زبان انگلیسی همگانی نهم

مدرس: ایزدی، شقایق
فعالیت: صفحه 149 حل شد. صفحه 149 : حل تمرینات مربوط به صفات برترین موسیقی show must go on تمرین شد
تکلیف: موسیقی show must go on تا شنبه حتما حفظ شود. روز شنبه توسط خانم خدابنده لو پرسیده می شود. کتاب کار تا صفحه 55 تکمیل شود. ایمیل صفحه 75 کتاب درسی prepare را بنویسید.

زبان انگلیسی همگانی نهم

مدرس: ایزدی، شقایق
فعالیت: صفحات 73 74 و 75 تدریس شدند. صفحه 73 : یادگیری صفات برترین و استفاده از آنها در تمرینات کتاب صفحه 74 : مطالعه متن مربوط به کامپیوتر های اولیه صفحه 75 : یادگیری لغات مربوط به کامپیوتر و و اینترنت و استفاده از آنها در بخش نوشتاری تمرین موسیقی show must go on
تکلیف: کتاب کار صفحات 52 53 و 54 حل شوند. یک ایمیل در جواب به ایمیل بخش نوشتاری صفحه 75 نوشته و توضیحات نوشته شده در آن قسمت را رعایت کنید. موسیقی show must go on را حتما تا شنبه حفظ کنید. روز شنبه توسط خانم خدابنده لو پرسیده می شود.

زبان انگلیسی همگانی نهم

مدرس: ایزدی، شقایق
فعالیت: صفحه72 تدریس شد. صفحه 72 : آشنایی با لغات مربوط به تکنولوژی و استفاده از آنها در متن آهنگ show must go on تمرین شد.
تکلیف: کتاب کار صفحه 52 حل شود. موسیقی show must go on از خواننده Queen دانلود شود و حتما حفظ شود

زبان انگلیسی همگانی نهم

مدرس: ایزدی، شقایق
فعالیت: صفحات 70 و 71 تدریس شدند. صفحه 70 : آشنایی با لغات مربوط به غذاها و استفاده از آنها در متن. صفحه 71 : آشنایی با تاریخ و قیمت ها و استفاده از آنها در فایل شنیداری. موسیقی show must go on تمرین شد.
تکلیف: کتاب کار صفحات 50 و 51 حل شوند. موسیقی show must go on تا جایی که گفته شد حفظ شود.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: