فعالیت و تکلیف

شعبه: متوسطه اول پسرانه آریاشهر تهران
کلاس: سطح Intro3 B

زبان انگلیسی همگانی نهم

مدرس: ایزدی، شقایق
فعالیت: صفحه 49 تدریس شد محتویات صفحه 49 :لغات مربوط به تعطیلات در مهارت شنیداری و گفتاری تمرین و تکرار شدند.
تکلیف: کتاب کار صفحه 35 حل شود. تمامی لغات spelling bee حفظ شوند جلسه بعد حتما پرسیده می شوند. فردا آخرین فرصت برای تهیه پوستر و ارایه آن به کلاس می باشد ( پی دی اف پوستر بارگذاری شده است )

زبان انگلیسی همگانی نهم

مدرس: ایزدی، شقایق
فعالیت: صفحات 47 و 48 تدریس شدند هدف آشنایی با افعال زمان گذشته و متن راجع به المپیاد
تکلیف: کتاب کار صفحات 33 و 34 تکمیل شوند.

زبان انگلیسی همگانی نهم

مدرس: ایزدی، شقایق
فعالیت: نمونه سوالات کتاب آموزش و پرورش زبان انگلیسی سر کلاس حل شدند
تکلیف: تمامی 40 لغات spelling bee حفظ شوند. روز شنبه حتما پرسیده می شود کاربرگ گذاشته شده پرینت گرفته شود و حل شود و یا جواب ها در دفتر وارد شوند و روز شنبه همراه خود به کلاس بیاورند.

زبان انگلیسی همگانی نهم

مدرس: ایزدی، شقایق
فعالیت: صفحات 44 و 45 ( پیشنهادات شغلی ) را یاد گرفتیم + صفحه 46 ( کلمات مربوط به تعطیلات و گرامر افعال گذشته بی قاعده تدریس شد + پروژه علمی 2 ( ژانر های مختلف فیلم ها را با یکدیگر مرور کردیم + مرور گرامر های دروس 5 و 6 و کلمات SPELLING BEE به صورت بازی فوتبال و استپ هوایی در حیاط انجام شد
تکلیف: پروژه صفحه 45 انجام شود کتاب کار صفحه 32 انجام شود + افعال گذشته ساده بی قاعده صفحه 46 حفظ شود ( تمامی کلمات در صفحه 158 موجود می باشد که باید حفظ شوند ) معانی کلمات موجود در پی دی اف بارگذاری شده ی پروژه علمی را حفظ کنید باید تا هفته بعد روز یکشنبه یک پوستر در مورد ژانر های مختلف تدریس شده تهیه کرده و در روز یکشنبه به دپارتمان زبان تحویل داده شود

زبان انگلیسی همگانی نهم

مدرس: ایزدی، شقایق
فعالیت: صفحه 43 (با لغات مرتبط با work/کار اشنا شدیم + بخش writing : علایم نگارشی و قوانین نگارش در بخش writing) تدریس شد.
تکلیف: پروژه صفحه 45 انجام شود. خلاقیت فراموش نشود.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: