فعالیت و تکلیف

شعبه: متوسطه اول پسرانه آریاشهر تهران
کلاس: سطح Intro3 B

زبان انگلیسی همگانی نهم

مدرس: ایزدی، شقایق
فعالیت: صفحات 107 و 108 تدریس شدند. اولین جلسه از پروژه علمی اقیانوس شناسی تدریس شد.آشنایی با لغات مربوط به حیوانات آبزی، آشنایی با موقعیت جغرافیایی اقیانوس آرام،آشنایی با تعداد اقیانوس ها وآشنایی با انواع ماهی ها در اقیانوس انجام گرفت صفحه 107 : یادگیری گرامر درباره ی پیشنهاد دادن تدریس شد و سوالات مربوط به مهارت نوشتاری و گفتاری حل شدند. صفحه 108 : خواندن متن مربوط به داستان دختر کارگاه و فیلم چارلی و کارخانه شکلات سازی و حل تمرین های مربوط به مهارت خواندن. سوالات صفحه 154 حل شدند. سوالات مربوط به گرامر آینده ساده بودند.
تکلیف: کتاب کار صفحات 77 و 78 حل شوند.

زبان انگلیسی همگانی نهم

مدرس: ایزدی، شقایق
فعالیت: تکایف چک شدند و نمرات اعمال شد. صفحه 154 به طور کامل تدریس شد. صفحه 106: لغات مربوط به انواع ژانر های مجلات و انواع مجلات و انواع پارتهای یک متن در مجلات بررسی شد.
تکلیف: کتاب کار صفحات مربوط به این درس انجام شود. یک پاراگراف در مورد اخرین کتابی که مطالعه کرده اید بنویسید. برندگان اسپلینگ بی حتما لغات مربوطه را حفظ و تمرین نمایند. مسابقه نیمه نهایی در تاریخ 25فروردین برگزار خواهد شد. موفق باشید

زبان انگلیسی همگانی نهم

مدرس: ایزدی، شقایق
فعالیت: دانش آموزان آرزوهای خود را برای سال جدید سر کلاس نوشتند. صفحه 105 تدریس شد. صفحه 105 : آشنایی با لغات مربوط سرگرمی و استفاده از آنها در تمارین کتاب.
تکلیف: کتاب کار صفحه 75 حل شود. روز دوشنبه آخرین فرصت برای تحویل پیک نوروزی می باشد. پیک شامل 10 نمره می باشد

زبان انگلیسی همگانی نهم

مدرس: ایزدی، شقایق
فعالیت: با خوبی ها و بدی ها، هرآنچه که بود؛ برگی دیگر از دفتر روزگار ورق خورد، برگ دیگری از درخت زمان بر زمین افتاد، سالی دیگر گذشت روزهایتان بهاری و بهارتان جاودانه باد.
تکلیف: لطفا پیک بارگزاری شده را دانلود کرده و پرینت بگیرید و حل کنید. پیک شامل 10 نمره می باشد. 14 فروردین پیک حل شده را همراه خود به مدرسه بیاورید. موفق باشید.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: