فعالیت و تکلیف

شعبه: متوسطه اول پسرانه آریاشهر تهران
کلاس: سطح Intro4

زبان انگلیسی همگانی هشتم

مدرس: گلزاری، محیا
فعالیت: صفحات 43.44.45 تدریس شد و نکات تکمیلی امتحان در کلاس گفته شد
تکلیف: ازمون تستی پا به پا پنجشنبه برگزار خواهد شد از کتب prepare ویک ازمون تشریحی شنبه برگزار خواهد شد سوالات بخش زبان از کتاب های prepare خواهد بود ازصفحه اول کتاب تا صفحه46 . تمامی صفحات کتاب کار انجام شود تا صفحه مربوط به کتاب اصلی ( صفحه 46)

زبان انگلیسی همگانی هشتم

مدرس: گلزاری، محیا
فعالیت: امتحان ماهیانه زبان گرفته شد و صفحه 42 تدریس شد
تکلیف: ازمون تستی پا به پا پنجشنبه برگزار خواهد شد از کتب prepare ویک ازمون تشریحی شنبه برگزار خواهد شد سوالات بخش زبان از کتاب های prepare خواهد بود ازصفحه اول کتاب تا صفحه46 . لغاتی که در کتاب نمیدانید و یا موضوعاتی که ایراد دارید را برای جلسه بعد همراه خود به کلاس بیاورید لغات جدید صفحات 44 و 45 را پیدا کرده و همراه خود به کلاس بیاورید .

زبان انگلیسی همگانی هشتم

مدرس: گلزاری، محیا
فعالیت: صفحات 39 و 40 تدریس شد
تکلیف: یک پاراگراف با این موضوع what activities can you do on adventure holidays نوشته و بیاورید .امتحان کلاسی روز دوشنبه انجام خواهد شد تمامی نکات تدریس شده را مطالعه کنید تاثیر مستقیم بر نمره نهایی . پنجشنبه ازمون پا به پا و امتحان ترمیک شنبه تا صفحه 46 خواهد بود .

زبان انگلیسی همگانی هشتم

مدرس: گلزاری، محیا
فعالیت: تدریس صفحات 40 و 46 به طور کامل انجام شد
تکلیف: کتاب کار: صفحات مربوط به درس جدید انجام شود. 10 جمله با گرامر جدید (حال استمراری و کابرد آن در زمان آینده) یادداشت نمایید. آمادگی لازم جهت ارایه پوسترهای مربوط به scientific project فراهم گردد. موفق باشید
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: