فعالیت و تکلیف

شعبه: متوسطه اول پسرانه آریاشهر تهران
کلاس: سطح Intro4

زبان انگلیسی همگانی هشتم

مدرس: گلزاری، محیا
فعالیت: امتحان ترمیک برگزار شد و نمونه سوال های اموزش و پرورش در کلاس حل شد .
تکلیف: اهنگ Hall of fame از The script و show must go on از Queen اهنگ های ذکر شده در متن بالا را دانلود کرده و تا هفته اینده به خوبی خفظ کنید و برای فستیوال اماده شوید برای این فعالیت نمره کلاسی در نظر گرفته شده است .

زبان انگلیسی همگانی هشتم

مدرس: گلزاری، محیا
فعالیت: امتحان اسپکینگ برگزار شد و نمرات این امتحان ثبت شدند .
تکلیف: ازمون ترمیک روز سه شنبه 28 اذر خواهد بود . ازمون اموزش و پرورش از چهار درس اول کتاب اموزش و پرورش در تاریخ شش دی ماه برگزار خواهد شد .

زبان انگلیسی همگانی هشتم

مدرس: گلزاری، محیا
فعالیت: مسابقه اسپلینگ بی برگزار شد و سرود مربوط به فستیوال در کلاس توسط دانش اموزان تمرین شد .
تکلیف: برای روز دوشنبه 27 اذر ازمون شفاهی زبان انگلیسی برگزار خواهد شد که پنج نمره از نمره شمارا در برمیگیرد و پانزده نمره باقی مانده در ازمون ترمیک روز سه شنبه 28 اذر خواهد بود .امتحان ترمیک از درس یک تا انتهای درس یازده خواهد بود . ازمون اموزش و پرورش از چهار درس اول کتاب اموزش و پرورش در تاریخ شش دی ماه برگزار خواهد شد .

زبان انگلیسی همگانی هشتم

مدرس: گلزاری، محیا
فعالیت: صفحات 71 و72 و 73 تدریس شد با هدف ارتقا مهارت های شنیداری و گفتاری و دوره تمارین مربوطه به درس های 9 و 10 و 11 و 12 انجام شد .
تکلیف: یک تبلیغ در مورد یک فیلم انتزاعی دانش اموزان میباشد با توجه به نکات تدریس شده نوشته و به همراه خود به کلاس بیاورید . مسابقه اسپلینگ بی روز شنبه مورخ 25 اذر ماه برگزار میگردد . اهنگ همگانی Show must go on حفظ گردد .

زبان انگلیسی همگانی هشتم

مدرس: گلزاری، محیا
فعالیت: ازمون همگام زبان برگزار شد و به برخی از مشکلات دانش اموزان در مباحث مطرح شده در کتاب درسی پرداخته شد و رفع اشکالات صورت گرفت.
تکلیف: با سپاس فراوان از اولیا و دانش اموزان گرامی برای پیگیری درس زبان انگلیسی و کسب نمرات درخشان . لطفا اقدام به تکمیل کتاب کار خود کنید با تشکر فراوان .
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: