فعالیت و تکلیف

شعبه: متوسطه اول پسرانه آریاشهر تهران
کلاس: سطح Intro4

زبان انگلیسی همگانی هشتم

مدرس: گلزاری، محیا
فعالیت: صفحه 69 با موضوع Relative pronouns به طور کامل تدریس شد و تمارین مربوطه حل شد و صفحه 70 با موضوع حروف ربطی به طور کامل تدریس شد با هدف پیشرفت دانش اموزان در جمله سازی .
تکلیف: امتحان همگام تشریحی زبان روز دوشنبه مورخ بیستم اذر ماه برگزار خواهد شد . صفحات 49 و 50 در کتاب کار حل شود و اقدام به تکمیل کتاب کار خود کنید.

زبان انگلیسی همگانی هشتم

مدرس: گلزاری، محیا
فعالیت: انواع مختلف فیلم ها و متن مربوط به این موضوع با هدف پیشرفت دانش اموزان در مبحث خواندن متون انجام شد و لغات مربوط به این درس به طور کامل تدریس شد و تمارین مربوط به دروس تکمیل شد .
تکلیف: سلام به دانش اموزان عزیز ممنون از حضور فعال شما در جلسات انلاین .صفحه 48 کتاب کار تمارین یک و دو و سه به طور کامل انجام شود و یک متن با موضوع فیلم مورد علاقه خود نوشته (پنج خط) و تکالیف را در پرتال بارگزاری کنید.

زبان انگلیسی همگانی هشتم

مدرس: گلزاری، محیا
فعالیت: قوانین اسامی قابل شمارش و غیر قابل شمارش و معرفی برخی از این نوع اسامی انجام شد با هدف تشخیص بهتر این اسامی و استفاده صحیح از انها در مکالمات و متن های متفاوت .
تکلیف: پنج اسم قابل شمارش و پنج اسم غیرقابل شمارش پیدا کرده و با انها جمله بسازید . صفحه 45 کتاب کار حل شود .

زبان انگلیسی همگانی هشتم

مدرس: گلزاری، محیا
فعالیت: صفحات 45 . 46 . 47 با هدف یادگیری استفاده a . an . the در موقعیت های مختلف تدریس شد و لغات مربوط به مکان های مختلف در یک شهر تدریس شد
تکلیف: صفحات 44 و 45 و 46 کتاب کار انجام شود تمرین شماره5 صفحه 63 تمرین 2و 6 و 7 در صفحه 65 در کتاب اصلی حل شود امادگی لازم جهت ازمون همگام 2 در تاریخ 13 اذر ماه فراهم شود.

زبان انگلیسی همگانی هشتم

مدرس: گلزاری، محیا
فعالیت: پروژه علمی دانش اموزان با موضوع ژانرهای مختلف فیلم ها با موفقیت به پایان رسید و فیلم هایی از ارایه های جذابشان تهیه شد . از همکاری دانش اموزان و والدین گرامی در تهیه پوستر بسیار متشکریم .
تکلیف: ازمون همگام در تاریخ سیزدهم اذر ماه (دوشنبه هفته اینده ) برگزار خواهد شد . جلسه اینده تا صفحه تدریس شده پرسش کلاسی صورت خواهد گرفت (لغات) .
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: