فعالیت و تکلیف

شعبه: متوسطه اول پسرانه آریاشهر تهران
کلاس: سطح Intro4

زبان انگلیسی همگانی هشتم

مدرس: عیدی، حسین
فعالیت: تفاوت میان گرامر present perfect و past simple صفحه 91 تدریس شدند و تمارین صفحه 91 جهت یادگیری بهتر و تسلط به موضوع در کلاس حل و توضیح داده شدند. Reading صفحه 92 با موضوع زبان های متفاوت در جهان تدریس شد.
تکلیف: کتاب کار صفحات 64-65 حل گردند. پاسخ تمرین های 5-6 صفحه 91 کتاب اصلی در دفتر نوشته شوند. تمرین و تسلط به 2 آهنگ Hall of fame و Show must go on انجام گردند. متن صداگذاری پنگوئن های ماداگاسکار حفظ گردد.

زبان انگلیسی همگانی هشتم

مدرس: عیدی، حسین
فعالیت: صدا گذاری پنگوئن های ماداگاسکار برای فستیوال کار شد.
تکلیف: متن صداگذاری پنگوئن های ماداگاسکار حفظ گردد. لینک ویدیو: https://www.aparat.com/v/YXqjQ

زبان انگلیسی همگانی هشتم

مدرس: عیدی، حسین
فعالیت: تمرین و آماده سازی برای فستیوال کار گردید.
تکلیف: کاربرگ گرامر present perfect حل گردد.

زبان انگلیسی همگانی هشتم

مدرس: عیدی، حسین
فعالیت: لغات جدید با موضوع "یادگیری و آموزش زبان" صفحه 90 تدریس شد. Listening با هدف تقویت قدرت شنوایی، شناسایی و تشخیص کلمات با بچه ها کار شد. Speaking با هدف تقویت و بالا بردن توانایی صحبت کار گردید.
تکلیف: کتاب کار صفحات 63 حل گردد. تمرین و تسلط به 2 آهنگ Hall of fame و Show must go on انجام گردد.

زبان انگلیسی همگانی هشتم

مدرس: عیدی، حسین
فعالیت: کلمات مربوط به زمان تفریح و فعالیت های انجام شده در این زمان با بچه ها کار شد، نحوه پر کردن و نوشتن پرسشنامه و همچنین بررسی آن با بچه ها کار شد. فعالیت listening با هدف تقویت شنوایی دانش آموزان و با موضوع زمان تفریح با بچه ها کار شد. گرامر present perfect با هدف آشنایی با for و since کار شد و با استفاده از این گرامر دیالوگ ساخته شد. Reading geocaching صفحه 88 و کلمات مربوط با این صفحه با بچه ها کار گردید. Collocation مورد استفاده با having fun کار گردید و تمرینات مربوطه نیز با بچه ها کار گردید. Listening با موضوع hobby صفحه 89 با هدف تقویت شنوایی و آشنایی با کمات جدید کار گردید. Speaking موضوع ساخت گزارش درباره سرگرمی ها و مصاحبه با یکدیگر کار گردید.
تکلیف: حفظ کردن 2 دقیقه اول آهنگ hall of fame WB صفحات 60-61-62
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: