فعالیت و تکلیف

شعبه: متوسطه اول پسرانه آریاشهر تهران
کلاس: سطح Elementary B

زبان انگلیسی همگانی هفتم

مدرس: جعفری، مریم
فعالیت: بخشی از صفحه ی 88 تدریس شد. در این صفحه زبان آموزان با کلمات جدیدی مربوط به ناتوانی هایِ فیزیکی و پارالمپیک آشنا شدند، متنی در این مورد خواندند، و به پرسش هایِ درک مطلب پاسخ داده شد. گرامرِ will زمان آینده مرور شد و زبان آموزان تمرینات گرامریِ مربوطه را حل کردند.
تکلیف: تمرینات کتاب کار تا پایان صفحه ی 98 انجام شود. زبان آموزانی که کتاب کارشان کامل نیست لطفا تا روز چهارشنبه تحویل دهند. ***آخرین مهلت***

زبان انگلیسی همگانی هفتم

مدرس: جعفری، مریم
فعالیت: آیت الکرسی و شعر Show must go on تمرین شدند. صفحه ی 87 تدریس شد. در این صفحه یک متن کوتاه در مورد صخره نوردی خواندند و پس از آن به سوالات درک مطلب پاسخ دادند. سپس دو تمرین شنیداری (listening) انجام شدند و در پایان از زبان آموزان خواسته شد تا با استفاده از کلمات و سوالاتِ ارایه شده یک مکالمه بنویسند.
تکلیف: آیت الکرسی حفظ شود. کتاب کار تا پایان صفحه ی 87 تکمیل شود.

زبان انگلیسی همگانی هفتم

مدرس: جعفری، مریم
فعالیت: صفحات 84 و 85 تدریس شد. لغات مربوط به ورزش و تفریح،افعالِ go/do/ play و نحوه ی استفاده ی آنها با ورزش ها آموزش داده شد. یک کوییز در رابطه با المپیک انجام شد و در پایان از زبان آموزان خواسته شد تا در مورد یکی از فعالیت های ورزشی مورد علاقه شان صحبت کنند.
تکلیف: کتاب کار تا پایان صفحه 85 کامل شود.

زبان انگلیسی همگانی هفتم

مدرس: جعفری، مریم
فعالیت: آیت الکرسی و شعر ِ show must go on تمرین شدند، از زبان آموزان خواسته شد تا به صورتِ گروهی و تک تک بخوانند و تلفظ ها و نحوه ی خواندن ِ هر یک از آن ها چک شد. صفحه ی 82 تدریس شد. در این صفحه زبان آموزان با لغات و عباراتِ مربوط به خریدِ لوازم الکترونیکی و دیجیتال (لپ تاپ، موبایل...) آشنا شدند و مکالمه ای در این راستا خواندند. یک تمرین ِ شنیداری (listening) با لغات و عباراتِ مربوطه انجام شد.
تکلیف: آیت الکرسی و شعر Show must go on حفظ شود. کتاب کار تا صفحه ی 82 کامل شود.

زبان انگلیسی همگانی هفتم

مدرس: جعفری، مریم
فعالیت: صفحات 79 و 80 تدریس شد. در صفحه ی 79 زبان آموزان با افعالِ دو کلمه ایِ گذرا و ناگذر (لازم و متعدی) آشنا شدند و تمریناتی لغت در همین راستا انجام دادند. در صفحه ی 80 نیز لغاتی مربوط به اینترنت و فضایِ مجازی آموزش داده شد و در پایان زبان آموزان یک تمرینِ گروهی با لغاتِ آموزش داده شده انجام دادند.
تکلیف: تمرینات کتاب کار تا پایان صفحه ی 79 انجام شود. ***روزِ دوشنبه آخرین مهلت تحویل کتاب کار می باشد.***. آیت الکرسی تمرین شود. روز دوشنبه توسط خانم خدابنده لو پرسیده میشود.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: